Dave Smith Instruments Pro 2

Ik verwachtte een leuk en betaalbaar speelkameraadje voor mijn Tempest. Dit is gewoon een monstermono... Eentje die ik waarschijnlijk wel bezit voor het jaar om is :p.

Ook iemand opgevallen dat er een Filter in de modular zit, met de melding Dave Smith Modular???
Daar is thans nog niets van terug te vinden op hun website!

Maar als er een hoop DSM modules gaan uitkomen! :okdan:

bedoel je dit ding ?

10433938_10152448210098911_4787800640662793124_n.jpg

Laatst gewijzigd:
^^ linkerror

het zal deze wel zijn vermoed ik

10433938_10152448210098911_4787800640662793124_n.jpg

mooie bak BTW.. mis ik iets of is deze dan weer uitgebreider dan de P12, die koop je voor 4-500 meer met 12 stemmen.

Of is het dat parallel / serieel gebeuren...

edit: filmpje kijken scheelt een hoop :)

Extra filter, parafonie, sequencer, bucket-brigade delay

en vast nog veel meer, heb helaas geen P12

klinkt wel erg goed idd na kijken van dat filmpie.

Die drukknoppen zien er ook strak uit...

mja 2000 is een boel, maar er zit dan ook een boel in. die BBD emu delay lijkt me ook wel cool erin

Ook iemand opgevallen dat er een Filter in de modular zit, met de melding Dave Smith Modular???
Daar is thans nog niets van terug te vinden op hun website!

Maar als er een hoop DSM modules gaan uitkomen! :okdan:

Goed gezien! Kan ook gewoon een interne testopstelling zijn, maar het ziet er iets te strak afgewerkt uit voor dat.

2000 euro is te veel, 1500 euro is OK. Maar goed de P12 is ook behoorlijk aan de prijs.

Das mooi, hoewel je voor dat geld ook een mini ms20, een leuke mfb-bak en een minibrute zou kunnen hebben. Ik overweeg het wel, wat een tof instrument lijkt me dit.

$1999 ??
Damn! das wel erg duur voor wat ie kan! ;{

een Sub37 is zelfs nog goedkoper... :erm:

Tis veel geld zo'n pro2, maar wel een rijke featureset. En per slot van rekening is een moog voyager nog een stuk duurder, en das een verder kale monosynth zonder sequencer of effecten. Maar ja, wel de moog naam, sound en bekende build quality.

Wat ik een interessante vergelijking vind is dat die pro2 dus duurder wordt dan een prophet08, een nord lead4 of een elektron a4 keys. Een (eventueel gebruikte) mopho keys plus een nieuwe elektron a4 desktop samen zijn ook ongeveer de prijs van de pro2.

Concurrentie is hevig in ieder geval.

Back