Dave Smith Instruments Pro 2

Maar 32 steps? Dat is Machinedrum MK1 territorium... 64 is toch echt geen luxe...

Ik speel met de gedachte om de sub37 preorder om te zetten naar deze freakbak

Ik niet iig, maar Bax heeft er zo weer een deeplink bij en zo heeft de SEO man van Bax dat alvast weer voor elkaar.

Dit is denk ik de desktop versie, deze foto staat op de DSI homepage. Wel veel minder knoppen blijkbaar

2JHcDLd.jpg

Dat is de desktop versie van de P12. Hoop op een Pro 2 desktop met meer knoppen, maar een lagere prijs... :)

Afwachten hoe hij echt klinkt, maar zo op het eerste gehoor lijkt hij interessanter dan de Sub 37. Niet zo kapot van de Sub Phatty.

van Daves FB:

We proudly present the newest addition to the DSI family, the Pro 2! Shipping in July, full specs at www.davesmithinstruments.com

Juli dus.....das lekker snel.....

7 weken bij Bax zou kunnen kloppen.....eerst moet de prijs er maar eens naast komen te staan :p

Ja, het AR probleem is Elektron die geen afspraken nakomt, DSI heeft tot zover altijd keurig leverdata nagekomen. lijkt mij i.i.g. veel leuker dan de nieuwe MOOG, heb met m'n Minitaur en Phatty wel voldoende MOOG tone.

Ik heb de AR eindelijk binnen en heb ook meer vertrouwen in gemaakte afspraken bij DSI. Overigens zou ik de p.o. Sub37 sowieso omzetten naar de Pro2, Moog M is vaak een synoniem voor lange levertijden en één Moog is (voor mij) meer dan voldoende.

1 moog is goed ja
maar dan zou ik een andere verkopen en de sub37 nemen :D
ik ben via voyager, little phatty nu op de sub phatty aangekomen. qua sound de vetste
maar de sub37 is wel een gruwelijke moog natuurlijk. die ruil ik nog om dus.
als ie voor medio 2048 komt laat ik mn preorder staan :D
wel fukkig dat ik deze nu ook wil :D
en ik moest de nl4 ook al hebben
ik loop leeg op die vette bakken

Ja, het AR probleem is Elektron die geen afspraken nakomt, DSI heeft tot zover altijd keurig leverdata nagekomen. lijkt mij i.i.g. veel leuker dan de nieuwe MOOG, heb met m'n Minitaur en Phatty wel voldoende MOOG tone.

Het is nog masr de vraag of het Elektron is die afspraken niet nakomt. Ook ik heb het verhaal over beloofde leveringen van bax gekregen maar op het moment dat ik Elektron vragen stel over deze zogenaamde beloften zegt Elektron geen enkele retailer beloftes geeft over levertijden en aantallen omdat ze dat simpelweg niet kunnen garanderen.

Twijfelachtig verhaal dus! Indien DSI echter zelf aangeeft dat ze in juli gaan leveren zal dat vast zo zijn (al gaf Moog aanvankelijk ook aan de sub37 te gaan leveren in mei/juni).

De beschikbare aantallen zijn weer een ander vraagstuk.....

Ook iemand opgevallen dat er een Filter in de modular zit, met de melding Dave Smith Modular???
Daar is thans nog niets van terug te vinden op hun website!

Maar als er een hoop DSM modules gaan uitkomen!

Die dsm zal vast wel een van de Pro2 filter prototypes zijn, wat is er dan nog cooler om die vervolgens aan het nieuwste speeltje te hangen om te laten zien dat je er modulair spul mee kunt aansturen :D :D

Pfff waarom gooien ze alles door een vertaalmachine bij die winkel? "Dave Smith instrumenten", "Ritme wolf", "pad monster instrument", die hele site staat vol onzin :dubbel:

Geschatte levertijd staat daar trouwens 26 augustus.

Back