Denk dat je een verkeerd beeld hebt van dit soort "labels" het zijn allemaal hobby labels die gewoon een abbo hebben bij een aggregator. Als jij zo even een paar euro overmaakt naar REBEAT of Labelworx of een van de tientallen andere agregators, heb jij het eind van de middag ook een label. Je hebt geeneens een KvK of BTW nr. nodig.Ik gaf het voorbeeld om aan te geven dat zo'n type waarschijnlijk een redelijk volle agenda heeft. En als je al kijkt naar het aantal tracks dat hier op het forum dagelijks wordt gedumpt, kun je ook stellen dat er voor jou 100 anderen zijn. Dat bedoel ik niet neerbuigend overigens. Maar er zijn gewoon heel veel gasten zoals jij en ik die hun tracks released willen zien.
stelt geen reet meer voor. ik geef ook alles in eigen beheer uit, sta op alle stores wereldwijd en spotify voor een paar euro.
.
. Voor de meeste buitenlanders komt directe communicatie vaak onprettig (om niet onbeschoft te zeggen) over. Je openlijk afvragen of je iemand tegen de haren instrijkt en iemand die als "subject matter expert" aangemerkt mag worden vertellen dat zijn houding niet constructief is, is vragen om problemen.
) dan ook een cursus professionele communicatie aanraden, of hij moet maar een PR-manager in dienst nemen.
Dan vraag ik me af wat het bestaansrecht van een label dan wel is.