WAREHOUSEGROOVE
Paprika expert level 10
Hey dit klinkt Uber Pat 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hope you like it 

Ben benieuwd of ie nu meer is wat je in gedachten had qua bas en mix .. 

@PWM: 't is wel een heel andere stijl dan het trackje wat je laatst hoorde van me..Hope you like it

MacGyverGear;1740712 @ Dr. : Thanx Bob.. Je hebt zeker een punt wat betreft de mix. Heb nog es ff mijn EQ's doorgelopen en daar ging e.e.a. mis.. thanx for the heads up :) Er zat al wel een basline in maar die stond een HP filter op wat al het laag onder de 120 hz weg filterde. Heb em nu geupdate ;) Ben benieuwd of ie nu meer is wat je in gedachten had qua bas en mix .. :W Maar idd dit stijltje is helemaal mijn ding.. funky synth-pop.. met die lekkere chord turn arounds :D[/QUOTE schreef:Ja!! Dit is een stuk beter!Wat een verschil joh. Wat heb je nou anders gedaan dan?
Ik ben nog steeds geen fan van zaagjes (zo heet dat toch?), maar hij is nu echt errug lekker Pat!
Slot moet je eigenlijk nog even op z'n Mac's doen en iets minder abrupt graag.

Maar 't zal niet lang meer duren voordat ze onder de 100 aangeboden gaan worden aangezien ze als set voor 300 euro nieuw te krijgen zijn.
Ik overweeg om er twee te kopen voor maar wanneer de hele set voor € 300 nieuw te vinden is is dat erg interessant. Bij welke winkel staan ze voor die setprijs? Ik vind ze niet voor minder dan € 359....