.Wat ik betreur is dat een leuke gast als de tukker Erwin, alias Analogica, alias Pro-Logic zich sinds een jaar ook inlaat met deze praktijken.
Laten we allemaal deze riool-handelarij de rug toe keren. Collectief zijn we daartoe in staat.
Down the drain met de profiteurs.
Ik wil even op je reactie reageren Jeroen, je bent een aardige vent (ik ben trouwens geen Tukker) en ik heb altijd leuk contact met je gehad maar je uitspraken over mij ''raken kant nog wal''.
De prijzen die ik vraag heb ik er zelf ook voor betaald (al dan niet met het later laten uitvoeren door regulier onderhoud zoals het vervangen van elco's of het plaatsen van een midikit door Mark Cox), dus het enige wat ik NIET wil is verlies lijden op de door mij aangekochte apparaten

Ik ben geen handelaar (ook nooit geweest) en hoef daarom ook GEEN winst te maken, ik ben altijd transparant in contact met aspirant kopers (zie feedback op 2dehandsbe) en wat ik te koop aanbied is niet alleen in MINT condition maar technisch ook nog eens 100%.
Ik heb zelf geen moeite om de HOOFDPRIJS te betalen mits een apparaat ook in onberispelijke staat en zeldzaam is.
Dus ik vind het een beetje flauw om mij in de categorie oplichters te scharen.
Niemand hoeft mijn vraagprijs te betalen (ik dwing niemand), mijn CS-50 heb ik 3 weken geleden gekocht, helaas zaten het deksel en poten er niet bij, maar omdat hij er verder onberispelijk uitzag en ze ook niet vaak worden aangeboden (ik zocht al een half jaar) heb ik hem toch maar gekocht.
Ik kon ook niet weten dat er een paar weken na aanschaf een complete op MP werd aangeboden.
Als we alles van te voren wisten dan was alles anders.
Door internet is het bijna onmogelijk om nog een koopje te krijgen, wie droomt er niet van een Minimoog van een onwetende eigenaar voor 200 euro, die tijden zijn voorbij, ik had ooit het geluk om een Elka Synthex voor 500 gulden te verkrijgen, maar dat zal nooit meer lukken.
Dus niet klagen, gewoon verder sparen en harder of meer werken, zo doe ik het zelf ook.
Een vermoeden is maar een vermoeden.. maar met z'n allen weten we 'n heleboel...
Die CS50 van het account wat zich Ramona noemt staat er al een tijdje trouwens.. raar dat je daar pas sinds een paar dagen je zinnen op hebt gezet en niet vanaf dag 1 op hebt meegeboden.. was dat te goedkoop? of had dat mailtje geen succes?
Wel netjes dat je je laatste bod voor de vorm weer hebt verwijderd
Oh.. nog 'n suggestie: Koop die van Pro-logic.. want wat moet je anders met 'n deksel?... Dan kan Ramona ook verder met haar leven
Die van mij is alleen te koop als ik zeker weet dat ik die van Ramona heb, trouwens die Ramona reageert nergens op!
Zou toch niet fake zijn of er heeft zich al een anonieme buitenlandse koper gemeld die een astronomisch bedrag heeft geboden.
Wat Ralph of Moog betreft, met het zijn geboden bedrag vraag ik mij af of daar uberhaupt nog winst op te behalen is

Ralph heeft mij i.d.d. een deksel aangeboden, helaas missen de poten, dus daar heb ik op dit moment niets aan.
verder onthou ik me van ieder commentaar aan zijn of Gert Verhoef (vergeten) adres, Gert ken ik persoonlijk, fijne gast en omdat hij een zaak heeft en belasting op de door zijn verkochte goederen moet betalen en ook nog eens de huur van zijn pand moet ophoesten vallen zijn te koop aangeboden goederen helaas duurder uit, begrijpelijk