liquidthrust
Onverbloemd
Ok jongens, zoals jullie weten ik ben een grote jaren 80 gek. Nu wil ik ook uiteraard mijn eigen spin eraan geven. Ik zit al een dikke 2 jaar te zoeken achter mijn eigen sound, maar nu zit ik echt wel te twijfelen tussen welke van de twee genres ik zou beoefenen. Nu wil ik een beetje zien wat jullie liever horen. Ik wil natuurlijk dat mijn tracks een beetje appeal hebben want ik steek er mijn zweet, bloed, geld, en ziel in. Het eerste is een Tangerine Dream/Vangelis/Blade Runner achtige aanpak, en het tweede is een eighties funk aanpak. Ze hebben allebei heel verschillende synths nodig, en het geld groeit niet op mijn rug dus ik moet een keuze gaan maken. Ik hou enorm veel van beiden genres. Het één is meer pop dan het ander, wat op zich niet slecht is, maar wat meer integere soundtrack muziek met meer diepte mag er ook zijn natuurlijk. Dit is echt een project waar ik veel denkwerk in steek, dus ik kan niet van de hak op de tak iets doen, ik moet 1 ding kiezen en ervoor gaan. Gear om te mixen en op te nemen heb ik nu bij elkaar, nu de rest nog. Wat denken jullie?
WTf?!? Ga gewoon lekker bij de delhaize achter de kassa of zo.. Dit schiet toch niet op man.....