voor wat het waard is.....

j.baars

vintage eigenheimer
bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e
ok, ik doe maar een gooi, je weet maar nooit.
ik ga een nieuw bandje beginnen, en ik heb nodig....

een drummer, bvk eentje die niet kwijlt....( hoewel het wel handig is om te kijken of het drumpodium waterpas staat...)

een bassist ( zowel gewoon als toesten)

blazers :een stuks alt en tenor en als het even kan ook barriton sax. moet noten kunnen lezen
een stuks trompet, welke zal mij een warst zijn, als je maar noten kan lezen.

een stuks trombone, en je zal ook noten moeten kunnen lezen.

een gitarist, en het is handig als je ook een beetje toetsen kan.

een toetsen man, vrouw...

en het is handig als een van bovenstaande figuren kan zingen.

je leeftijd interesseerd mij geen hol..., alles tussen de 20 en 80 is welkom.

de muziek;

zappiaansche funk, en alles wat er tussenin zit.

en voor alle muzikanten geld wel, je moet schema´s kunnen lezen.

oefenen , waarschijnlijk in limmen ( NH), op ma, wo of vrijdagavond, gaan we met z´n allen bekijken.

en optreden; zo snel mogelijk, en alleen grote festivals enzo, dus geen geklooi tussen de wc en de bar in de kroeg van ome henk....

toedeloe dan maar.....:okdan:

:mega:

Owwwn 'een CD' ... Bestaat dat nog,, een CD speler ??? Soit, LOL,, nee Good Luck !! :) :)

kunnen de limbo's weer eens niet meedoen
jammer, had net graag eens aan het grote geld willen ruiken :(

Ja, denk je als toetsenist/bassist in aanmerking te komen, blijkt 't weer niet voor Zeeuws-Vlaanderen te gelden...
Als ik in de buurt woonde, had ik me gelijk aangemeld!

Count me in! Woon niet naast de deur maar als het wat wordt kan ik wel wat toetsen, gitaren, dwarsfluiten en Zappaeske teksten voor mijn rekening nemen, niet zingen...

Wat is "zapiaanse funk"? Als er iets á la Talking Heads was had ik het gewild. Maargoed afstand is ook een punt... Ik speel alleen zang en dans... Tekstschrijven lukt me nog wel binnen de absurde maar diepe en grappige betekenissen...

Lijkt me een avontuurlijke onderneming: succes!

Count me in! Woon niet naast de deur maar als het wat wordt kan ik wel wat toetsen, gitaren, dwarsfluiten en Zappaeske teksten voor mijn rekening nemen, niet zingen...

zeker weten?
het is nogal een eind fietsen naar limmen...

:mega:

Back