voor wat het waard is.....

nou ik ben geen pro drummer hoor :D
ik speel ook doorgaans in een andere stijl
maar het lijkt me heel leuk om te gaan jammen en dan zien we wel of het wat wordt :okdan:
ik neem m'n slabbertje mee voor de zekerheid en de fles whiskey, dan komt het helemaal goed

zeg, maar je hebt nodig een drummer, bassist, gitaar, toetsen, blazers, vocals... ben wel benieuwd wat jij zelf dan speelt ..:koffie:

Waarom niet oefenen in Utecht? Maakt het voor iedereen simpeler?

als je goed 5 over 3 en meer van dat soort rythmes kan spelen dan zit dat goed, (als je de black page van zappa redelijk kan meetimmeren, dan zit je goed
)zo niet, helaas, dan moet ik verder zoeken.
het wordt wel een soort van pro bandje, waar je geld mee verdient .
vandaar dat ik ook alleen grote dingen ga doen, dus niet bij ome henk in de kroeg, voor 2 geeltjes, daar gaat mijn schoorsteen niet zo erg van roken, zeg maar.
ik zelf ga gitaar en synth doen.

en oefenen in utrecht gaat niet lukken, ik heb daar geen studio, in limmen wel....

je hoeft overigens geen supermuzikant te zijn, passie voor je instrument vind ik net zo belangrijk, de moeilijke dingen leer ik je wel ( desnoods met wat gepast geweld...:D)

:mega:

Laatst gewijzigd:
nou ik heb het even gechecked:

maar ik ben bang dat het voor mij te hoog gegrepen is :( sorry man ! :o:

ik vind drummen heel erg leuk maar meer van het simpele 4/4 werk
(ik drum in een punk rock noise bandje, ook totaal niet pro, het is meer jammen voor de lol

ik hoop dat je snel een stel goeie muzikanten bij elkaar hebt en ben alvast razend benieuwd naar het resultaat :koffie:

Ik doe wel lichtman zijn dan

Ok, profiband heb ik geen tijd voor naast mijn reguliere baan en mijn eeuwige cdproject dus helaas haak ik dan ook af. Succes! Ik kom zeker kijken als je gaat toeren. Maareh.. Professionele band, die Zappiaanse funk maakt en er dan van willen leven? Moeilijk hoor. Of heb ik iets gemist en is de behoefte dramatisch snel groeiende?

nederland in natuurljk zowiezo dramatisch wat dat betreft, maar duitschland, bijvoorbeeld, daar kan je volop spelen, en geld verdienen met zo´n bandje.

( en italie, scandinavie, compleet oost europa, japan, enz.ect.)

:mega:

Back