E-MU Xmidi 1x1

Jobro

Johan Bronsveld
Hallo,

Ik wil mijn E-MU Xmidi 1x1 gebruiken met Windows 8. Ik kan er geen driver voor vinden... Wie weet raad?

Google hit nr.4 leerde mij dit:

Does this work with Windows 8? When I look at the driver download on emu website, it doesn't state Windows 8.
asked by Lee on December 4, 2013

Sort: Most Helpful first | Newest first | Oldest first
Showing 1-2 of 2 answers
The Midi to USB does work for Win. 8 And 8.1, i have a Win. 8 myself so yes theres proof of that..
Timber Wulf answered on December 4, 2013

It's just cables it should work with anything relatively modern. I use it to run my keyboard into my MacBook Pro. No driver necessary.
C. King answered on December 6, 2013

Dus wat gebeurt er als je hem inprikt?

Als ik m inprik, gebeurt er niks. Ik heb de driver (t/m win7) geïnstalleerd. Maar win8 ziet 'm niet.

Het gaat om Parallels op een iMac. De Mac ziet 'm wel en Parallels ook, maar win8 niet....

Ik wil Sounddiver gebruiken, dat is een windowsprogramma, vandaar.

Nou, dit is wel hulp. Op mijn pc draaide SoundDiver onder win7. Win7 ga ik installeren in Parallels en hopen dat de driver wel gezien gaat worden...

Inderdaad. Het werkt. Was ff zoeken om SoundDiver aan de praat te krijgen, maar gelukt.

Geen idee, opeens deed ie het weer.
Gisteren ook meegemaakt, lijkt aan de E-MU Xmidi 1x1 te liggen. Aanvankelijk herkende de iMac die wel, toen weer niet.... vanmorgen weer wel. Heb intussen niks gewijzigd, alleen een nachtje geslapen :).

Back