sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
ik vind het eigenlijk wel prima hoe het zo is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja en leden waarbij hun avatar niet epileptisch flasht zoals hierboven zou ook een verbetering zijn..

Even de discussie weer helder krijgen want er fietstbweer van alles tussendoor:
- Het gaat niet over een waarde oordeel
- Het gaat over een duidelijke scheiding hard - software op het forum, om de duidelijkheid, niet vanuit dinoraurische, snobbistische, wereldvreemde, arrogante of wat dan ook voor vreselijke overwegingen maar gewoon om er een nog beter forum van te maken
Ik ben zelf hardcore software gebruiker. Ik weet ook van het bestaan hardware fundamentalisten. Nu heb ik het idee dat het merendeel van de leden hier een combinatie van beiden gebruikt (in meerdere of mindere mate). Bij een scheiding zal de doorsnee gebruiker mogelijk op twee verschillende plaatsen relevante informatie moeten zoeken/vinden. Ik vraag me juist daarom af in hoeverre een scheiding tussen beiden voor de meeste leden daadwerkelijk een verbetering van het forum zou betekenen.

Die vraag over trompetten en saxofonen van jou begrijp ik werkelijk waar niet van waarom zoiets blijft staan. Maar ja ik ben dan ook geen mod.![]()
.Even de discussie weer helder krijgen want er fietstbweer van alles tussendoor:
- Het gaat over een duidelijke scheiding hard - software op het forum, om de duidelijkheid, niet vanuit dinoraurische, snobbistische, wereldvreemde, arrogante of wat dan ook voor vreselijke overwegingen maar gewoon om er een nog beter forum van te maken

Ik vind het zelf erg handig om op te zoeken hoeveel vraag er naar een bepaalde synth is geweest en wat voor prijzen daar ongeveer voor gevraagd werden. Wellicht mag het kruisje dat aangeeft dat een topic gesloten is wel wat duidelijker, zodat je in 1 oogopslag ziet dat je geen valse hoop hoeft te hebben.Ik zou liever zien dat alle threads die gesloten zijn (of ouder dan een jaar zijn) uit de MP in een archief gemikt werden, die zitten nu alleen maar je zoekresultaten te vervuilen.
Clueless mensen zal je altijd houden en als een mod zelf al oppert voor een marktplaats opsplitsing lijkt me dit niet echt een argument meer.Door elke advertentie in 3-en te splitsen (en er zijn nu al genoeg clueless mensen die het verschil tussen te koop en gevraagd niet kennen) maak je het alleen nog maar verwarrender en meer werk voor de mods.
Lijkt me eerlijk gezegd geen pré. Voor een site als muffwiggler is het echt handig omdat 90% daar via de (internationale) post verhandeld wordt. Bij synthforum verkopers ga ik altijd langs en inspecteer ik zelf de boel.koper/verkoper-feedback, nooit slecht als idee, maar wel heftig qua moderatie.
Ja, maar in 99 van de 100 gevallen zoeken mensen naar momenteel te koop staande apparatuur. Dat je dan 1 keer extra moet zoeken in het archiefforum is geen dealbreaker, toch? Sowieso moet je vaker de thread zelf toch nog aanklikken omdat het natuurlijk kan dat je hetzelfde apparaat als ruildeal wil hebben.Ik vind het zelf erg handig om op te zoeken hoeveel vraag er naar een bepaalde synth is geweest
Ik heb copini al een tijdje niet meer gezien, ik weet niet of de vervanger nu alleen achter de schermen werkt (is in sommige gevallen beter zodat je dan niet direct de wind van voren krijgt van de gebruikers). Enfin, als ik iets beters wil hebben ga ik zelf wel een synthforum opzetten, maar 10+ jaar forum-ervaring en 2 moderator-posities hebben me geleerd dat ik dat echt niet meer ga willenYoozer, je bent zelf mod geweest en net als jij betwijfel ik het nut hiervan ten zeerste. Echter heb ik op al mijn vragen hieromtrent nooit een helder of concreet antwoord gekregen. Wat mij betreft wissen we alles van vanaf pak hem beet 3 maanden geleden voorgoed maar dat schijnt nogal lastig te liggen![]()

Even de discussie weer helder krijgen want er fietstbweer van alles tussendoor: