1 synt nummertje

benny20

Nieuwkomer
Beste forumleden ben hier nieuw,heb al wat nummertjes gemaakt,en zie dat er hier beoordelingen gegeven worden zelf beoordelen is moeilijk voor je eigen werk,hopelijk werkt die link naar soundcloud,Mvg::)

https://soundcloud.com/benny20-2/carnival-modicum

Hoewel het niet mijn smaak is, zit het best aardig in elkaar. Het heeft wel een lekker old school vibe. Ik zid zo een Britse (Duits mag ook) tweemans band op een podium, jasjes met enorme schoudervullingen, beiden op toetsen zonder snoer aan het hameren :D.

Mix klinkt hier prima.

Het klinkt best geinig hoor! Inderdaad, de 80's back maar in een nieuwe jasje.

Waarmee heb je het nummer gemaakt?

klinkt mooi die akkoorden bij 1:57

Ja leuk nummer! Zit goed in elkaar, goede geluiden en nog een beetje een live feel ook. Keep'em coming!

Ik zit ook te luisteren naar wat andere tracks van de TS, geinig nummers zitten er tussen! Het klinkt best goed (technisch gezien). Ik ben erg benieuwd naar wat voor gear hier wordt gebruikt.

Het klinkt best geinig hoor! Inderdaad, de 80's back maar in een nieuwe jasje.

Waarmee heb je het nummer gemaakt?

bedankt,voor je intresse,ik heb dit gemaakt in ableton live ,en uitsluitend vst plugin's o.a Diva,Saurus en Gladiator,en ook mixen van 3 klanken samen,mijn analoge synt's zijn in de vorige eeuw allen verkocht om er dan digitale voor in de plaats te kopen Spijtig maar ja

Grappige beat. Idd beetje jaren 80. :D Ik had laatst ook al zo'n idee in m'n hoofd daarvoor haha.
Ik zou alleen die sweep in dat synthje wel iets minder proberen iel te maken. Klinkt nu wat dunnetjes.
Verder geinige feeling. :)

bedankt,voor je intresse,ik heb dit gemaakt in ableton live ,en uitsluitend vst plugin's o.a Diva,Saurus en Gladiator,en ook mixen van 3 klanken samen,mijn analoge synt's zijn in de vorige eeuw allen verkocht om er dan digitale voor in de plaats te kopen Spijtig maar ja

Okay, duidelijk. Goed bezig! En ja, over analoog-digitaal zijn er andere discussies al in het forum om te vermaken.

Back