G
Guest
Guest
Als het te hard staat heb je gelijk......maar als je binnen "de norm" staat is er geen probleem.
Om een voorbeeld te geven uit mijn persoonlijke ervaring.
Ik woonde een aantal jaar geleden in Rotterdam. Een vrijstaande bedrijfsruimte met achter ons een sloot, daarachter vaarwater waarin tpv Rotterdam airport woonboten lagen.
In de loods draaiden we weleens plaatjes als er iemand jarig was.
Een van de woonbootmensen had hier overlast van, ze kon niet tegen de constante dreun.
Afgesproken met elkaar dat we haar zouden bellen als we iets wilden doen.
Op een dag gingen we lampen testen voor een feest wat we wilden doen.
Binnen een uur stond de politie voor de deur omdat er geluidsoverlast was en de buurvrouw kwam er ook hysterisch bij staan.
Wat blijkt, alleen maar omdat ze lichtjes zag knipperen fantaseerde zij er ook geluid bij, wat overlast zal veroorzaken.
Dus volume doet er niet toe, het is een mindset.
Om een voorbeeld te geven uit mijn persoonlijke ervaring.
Ik woonde een aantal jaar geleden in Rotterdam. Een vrijstaande bedrijfsruimte met achter ons een sloot, daarachter vaarwater waarin tpv Rotterdam airport woonboten lagen.
In de loods draaiden we weleens plaatjes als er iemand jarig was.
Een van de woonbootmensen had hier overlast van, ze kon niet tegen de constante dreun.
Afgesproken met elkaar dat we haar zouden bellen als we iets wilden doen.
Op een dag gingen we lampen testen voor een feest wat we wilden doen.
Binnen een uur stond de politie voor de deur omdat er geluidsoverlast was en de buurvrouw kwam er ook hysterisch bij staan.
Wat blijkt, alleen maar omdat ze lichtjes zag knipperen fantaseerde zij er ook geluid bij, wat overlast zal veroorzaken.
Dus volume doet er niet toe, het is een mindset.