geluid overlast topic.

eeehm als je een sociale huurwoning hebt en je hebt last van de buren door slechte vloerbedekking van hun kan je gewoon een officiele klacht indienen hoor... volgens mij bij de huurcommissie...
en dan komt de woningbouw kijken en mag de veroorzaker op eigen kosten nwe vloer erin gaan leggen...

althans, ik weet niet hoe het in amsterdam gaat...

en als jij nou ns gewoon om 2.00 snachts even muziek gaat maken?

en hoe zit het met hun zijburen dan?

Door de fijne betonnen constructie hebben we geen last van de zijburen. Qua muziek hard aanzetten ook niet. Het dreunt zelfs diagonaal door aangezien ik de zijburen van de bovenburen wel hoor met z'n vervormde bassen haha. Maar dat gebeurt niet vaak.

Ik woon trouwens niet alleen, met m'n vriendin en dochter (8jr). Ik merk dat ik haar geluiden door dat gekloot boven ons ook minder kan waarderen en dat is natuurlijk belachelijk.

Qua eigen overlast: wij houden hier simpelweg rekening mee en hebben sowieso een rustig huishouden. Dat is altijd zo geweest.

Dat zal de verhuurder moeten doen. Dus even op de link klikken en actie ondernemen indien mogelijk.

rijksoverheid

Los daarvan snap ik niet waarom de etnische afkomst van de buren vermeld hoeft te worden. Komt een beetje erg fout over.

Thnx voor de link.

Ik begrijp dat het zo over kan komen maar mensen die ervaring met Afrikanen in Zuidoost hebben die snappen dat ik het specifiek benoem. Verder heb ik een Surinaamse vriendin en is onze dochter een mokkaprinsesje 8~. Daarentegen boeit andermans afkomst mij geen donder. Een doorsnee Nederlands gezin wijkt echter gigantisch af van een (slecht geïntegreerd) Afrikaans gezin dus vandaar het benoemen.

N.a.v. die link zal ik de woningcorporatie mailen en het op het technische aspect gooien. Om in hun termen te blijven: ons huurgenot/ woongenot wordt verpest.

maar in een betonnen complex heb je toch juist heel weinig overlast?

ik woon ook in nieuwbouw betonnen woning en hoor mn buren ook amper tot niet

maar in een betonnen complex heb je toch juist heel weinig overlast?

ik woon ook in nieuwbouw betonnen woning en hoor mn buren ook amper tot niet

Is geen nieuwbouw, jaren 70/80 dacht ik.

je kan het rotjoch doodschieten,..
zijn ze wel gewend, die afrikanen...

:koffie:

Van brz mag ik hier niet om lachen :engel:

afrika is ook wel een groot land.... breed begrip dus

ja met een grappige koffie smilie onder je statement kan je alles zeggen natuurlijk heel slim :okdan:

:koffie:

@Bass: Zal je ff je aardrijkskunde moeten herzien dan ;)

Cheers,
Exo. :mega:

nee hoor het wordt een continent genoemd maar het is gewoon land.

of hoor jij iemand op een schip op zee zeggen "continent in zicht! continent in zicht!"
volgens mij niet

ik heb jarenlang in zuidoost (naast ganzenhoef) tussen de Afrikanen gewoond , maar ik heb nooit last of overlast van hen gehad.

Ik woon in Holendrecht. In Ganzenhoef zijn met name de afwerkplekken te vinden ;)

En het benoemen van Afrikaantjes zorgt hier wel voor wat opleving :P

Bericht door een moderator:
Zullen we maar weer even on topic gaan voor het mis gaat? ;)

Back