G
Guest
Guest
Maakt het wat uit voor de overlast? Nee toch.........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eeehm als je een sociale huurwoning hebt en je hebt last van de buren door slechte vloerbedekking van hun kan je gewoon een officiele klacht indienen hoor... volgens mij bij de huurcommissie...
en dan komt de woningbouw kijken en mag de veroorzaker op eigen kosten nwe vloer erin gaan leggen...
althans, ik weet niet hoe het in amsterdam gaat...
en als jij nou ns gewoon om 2.00 snachts even muziek gaat maken?
en hoe zit het met hun zijburen dan?
Dat zal de verhuurder moeten doen. Dus even op de link klikken en actie ondernemen indien mogelijk.
rijksoverheid
Los daarvan snap ik niet waarom de etnische afkomst van de buren vermeld hoeft te worden. Komt een beetje erg fout over.
. Daarentegen boeit andermans afkomst mij geen donder. Een doorsnee Nederlands gezin wijkt echter gigantisch af van een (slecht geïntegreerd) Afrikaans gezin dus vandaar het benoemen.
maar in een betonnen complex heb je toch juist heel weinig overlast?
ik woon ook in nieuwbouw betonnen woning en hoor mn buren ook amper tot niet
je kan het rotjoch doodschieten,..
zijn ze wel gewend, die afrikanen...
![]()

mensen die ervaring met Afrikanen in Zuidoost hebben die snappen dat ik het specifiek benoem.
Is ook gewoon een domme lullen opmerking.........

afrika is ook wel een groot land.... breed begrip dus

nee het is maar een deel van de wereld.ja, het is geen zee he

@Bass: Zal je ff je aardrijkskunde moeten herzien dan
Cheers,
Exo.![]()

ik heb jarenlang in zuidoost (naast ganzenhoef) tussen de Afrikanen gewoond , maar ik heb nooit last of overlast van hen gehad.