Arv
Robot
Mijn studio heeft nagenoeg geen isolatie voor geluidsoverlast naar buiten toe.
Voor mijn gevoel maak ik zelden herrie maar als ik 'savonds aan het pielen ben dan
merk ik dat ik beinvloed wordt door de gedachte dat misschien iemand last van me kan hebben..
Dat maakt het vrijelijk werken en denken wel beperkt. Om die reden zit ik er toch over te
denken om wat te isoleren/doos in doos. Nadeel is natuurlijk de kosten..
Maar het zou me wel helpen om "volledig in de muziek op te gaan" if that makes sense...
Voor mijn gevoel maak ik zelden herrie maar als ik 'savonds aan het pielen ben dan
merk ik dat ik beinvloed wordt door de gedachte dat misschien iemand last van me kan hebben..
Dat maakt het vrijelijk werken en denken wel beperkt. Om die reden zit ik er toch over te
denken om wat te isoleren/doos in doos. Nadeel is natuurlijk de kosten..
Maar het zou me wel helpen om "volledig in de muziek op te gaan" if that makes sense...

): Stel dat je een avondje met je muziek bezig bent, thuis of in een andere studui, maakt niet uit. En precies op dat moment begint de buurman met een boorhamer zijn betonnen vloer te verwijderen. Kun jij dan nog lekker werken? Waarschijnlijk niet. Stel nou dat hij een vloer van 3 meter dik heeft liggen en elke keer als jij muziek wilt maken, hij met zijn boorhamer aan het werk is. Is dat dan overlast of niet? Zo ja, ligt het dan bij jou of bij hem? Moet je het accepteren en niet zeiken of ga je in gesprek om te zien of je een en ander wat beter op elkaar kunt afstemmen? Ik weet dat je hebt gezegd dat je met elkaar in gesprek moet, ben ik het helemaal mee eens. Maar als de buurman na drie keer praten gewoon doorgaat met zijn werk omdat hij vindt dat je maar wat verdraagzamer moet zijn, wat dan?