G
Guest
Guest
Wat een oude wijven praat.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je moet jezelf ergens mee afleiden. Ergens anders op concentreren. Ik ben er ook helemaal geen expert in hoor, maar ik hoor het van veel mensen.
Ik weet nog dat ik lang geleden op een klein (tijdelijk) studentenkamertje zat met bordkartonnen muren.
Op een avond was er een behoorlijk druk feest precies bij de kamer naast mij.
Toen ik echt helemaal gek werd nam ik het besluit om ze beter te leren kennen en te party crashen... Dus hup meedoen..
Dat zou ik nu niet meer kunnen, maar ik weet wel dat ik me beter voelde dan voorheen (en een kater).
been there.....
Jij hoort voor mij in het rijtje, heeft nergens last van, vind dat anderen dat ook niet moeten hebben.
Constructief.

Dat heb je mis. Ik heb van genoeg zaken last, maar ik ga ervanuit dat ook ik overlast veroorzaak, dus dat heft elkaar uiteindelijk op.
Als ik zo lees hoe jij je omgeving ervaart zie ik veel frustratie. Lijkt mij totaal niet nodig.

Je bedoelt toch niet dat elk conflict op een gemeenschappelijk aanvaardbare manier is op te lossen he?Conflict begint waar men elkanders behoeften niet erkent.
Ik vrees dat mijn reactie op ongewenst geluid deels erfelijk bepaald is, meerdere mensen in mijn familie hebben er (veel) last van.

dat we het meer zelf mogen bepalen.
ook dikker muren beter geïsoleerd.