DigiLoog
Ouwe rot
Update:
![]()
![]()
Mooie verzameling egres
naast de Syrinx en Kobol mis ik nog wel een OSCar, $pirit, $ynthacon om nog maar enkele zeer zeldzame te noemen.Prophet VS zie ik trouwens ook niet staan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Update:
![]()
![]()
naast de Syrinx en Kobol mis ik nog wel een OSCar, $pirit, $ynthacon om nog maar enkele zeer zeldzame te noemen.
Update:
Voldoet het weer niet aan JOUW standaard digiloog?
manmanman

Mixen is ITB het ding voor het beeldscherm is de controller van mijn Fairlight Xynergi (dat is mijn daw/mixer voor zuiver audio (top sound)) (klein scherm rechts),verder gebruik ik Ableton live in de andere DAW.

Fairlight Xynergi.. Ok dat past in ieder geval perfect in het prijs klassement van de rest van je speelgoed.![]()
ik heb hem peanuts betaalt,komt van The Voice UK,maar het is idd een ander klasse..

Wie zegt dat, IK
Mis alleen nog een aantal synths in deze geweldige verzameling, daar erges ergens aangaf synths te verzamelen.
Zie nu voor het eerst zijn studio en zie nu ook dat hij geen echte verzamelaar is maar er gewoon mee jamt
Doe niet zo raar joh, mag jij als modetator wel een slechte sfeer scheppen en vooroordelen hebben
Mijn advies aan jou, wees als moderator NEUTRAAL en onthoud je van dergelijk commentaar.
Foi wat een azijn zeiker ben je toch ook, maandverband genoeg bij de drogist hoor!
Voldoet niet aan JOUW standaard digiloog?

Wat is mijn standaard eigenljk, wist niet eens dat ik die bezat![]()
Sja dat was met een beetje humor aangeven dat digiloog wel eens wat minder mag drammen en zeuren.

Sja dat was met een beetje humor aangeven dat digiloog wel eens wat minder mag drammen en zeuren. Dat jij daar als feminist activiste door getriggerd werd had ik even niet voorzien. Mijn excuses daarvoor.
Je synths hebben toch geen houten zijkantes? Grote kans dat er ook treehuggers ronddwalen op het forum...
Misschien moeten jullie beide je eens wat minder aantrekken van wat een ander zegt, word het leven wat draagzamer door.