Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Update:

studio10.jpg

studio11.jpg

Mooie verzameling egres :halleluja naast de Syrinx en Kobol mis ik nog wel een OSCar, $pirit, $ynthacon om nog maar enkele zeer zeldzame te noemen.
Prophet VS zie ik trouwens ook niet staan :?

Update:

Sow, ben je niet bang dat je een keer met een voet in de EMSjes staat?

Mooi spul verder

o voldoet het weer niet aan JOUW standaard digiloog?
manmanman

dikke setup hoor:)

Ik heb nog een kobol.

de synthi's staan daar voor de foto,normaal zitten ze dicht in hun koffer ergens aan de zijkant,

Mixen is ITB het ding voor het beeldscherm is de controller van mijn Fairlight Xynergi (dat is mijn daw/mixer voor zuiver audio (top sound)) (klein scherm rechts),verder gebruik ik Ableton live in de andere DAW.

Voldoet het weer niet aan JOUW standaard digiloog?
manmanman

Wie zegt dat, IK :?
Mis alleen nog een aantal synths in deze geweldige verzameling, daar erges ergens aangaf synths te verzamelen.
Zie nu voor het eerst zijn studio en zie nu ook dat hij geen echte verzamelaar is maar er gewoon mee jamt :okdan:
Doe niet zo raar joh, mag jij als modetator wel een slechte sfeer scheppen en vooroordelen hebben :engel:
Mijn advies aan jou, wees als moderator NEUTRAAL en onthoud je van dergelijk commentaar.

Mixen is ITB het ding voor het beeldscherm is de controller van mijn Fairlight Xynergi (dat is mijn daw/mixer voor zuiver audio (top sound)) (klein scherm rechts),verder gebruik ik Ableton live in de andere DAW.

Fairlight Xynergi.. Ok dat past in ieder geval perfect in het prijs klassement van de rest van je speelgoed. :D

Fairlight Xynergi.. Ok dat past in ieder geval perfect in het prijs klassement van de rest van je speelgoed. :D

ik heb hem peanuts betaalt,komt van The Voice UK,maar het is idd een ander klasse..

ik heb hem peanuts betaalt,komt van The Voice UK,maar het is idd een ander klasse..

Goed geregeld. Ik zag de nieuwprijzen en uh ;)

Valt me op dat je geen outboard rack spul hebt zoals compressie en eq. Is daar een goeie reden voor, wetende dat die spullen vaak bovengemiddeld (vs software) goed klinken?

Laatst gewijzigd:
Wie zegt dat, IK :?
Mis alleen nog een aantal synths in deze geweldige verzameling, daar erges ergens aangaf synths te verzamelen.
Zie nu voor het eerst zijn studio en zie nu ook dat hij geen echte verzamelaar is maar er gewoon mee jamt :okdan:
Doe niet zo raar joh, mag jij als modetator wel een slechte sfeer scheppen en vooroordelen hebben :engel:
Mijn advies aan jou, wees als moderator NEUTRAAL en onthoud je van dergelijk commentaar.

Foi wat een azijn zeiker ben je toch ook, maandverband genoeg bij de drogist hoor!

Sja dat was met een beetje humor aangeven dat digiloog wel eens wat minder mag drammen en zeuren. Dat jij daar als feminist activiste door getriggerd werd had ik even niet voorzien. Mijn excuses daarvoor.

Je synths hebben toch geen houten zijkantes? Grote kans dat er ook treehuggers ronddwalen op het forum...

Sja dat was met een beetje humor aangeven dat digiloog wel eens wat minder mag drammen en zeuren.

Jij mag vinden wat je wilt :halleluja
Echter een moderator die anderen erop wijst dat ze een slechte sfeer uitlokken en berispingen geeft moet zich zelf verre van dat soort zaken houden.
Heeft niets met drammen en/of zeuren te maken en al helemaal niet met maandverband :stupid
Ga je verschuilen achter je pc held.

Sja dat was met een beetje humor aangeven dat digiloog wel eens wat minder mag drammen en zeuren. Dat jij daar als feminist activiste door getriggerd werd had ik even niet voorzien. Mijn excuses daarvoor.

Je synths hebben toch geen houten zijkantes? Grote kans dat er ook treehuggers ronddwalen op het forum...

Wat zal je familie het fijn vinden dat jij zoveel humor hebt.

Misschien moeten jullie beide je eens wat minder aantrekken van wat een ander zegt, word het leven wat draagzamer door.

Misschien moeten jullie beide je eens wat minder aantrekken van wat een ander zegt, word het leven wat draagzamer door.

Daar heb je een punt :okdan:
Hou jij je er dan ook aan :?
Filter niet altijd mijn goedbedoelde uitspraken eruit en ze daarbij ook nog eens te verdraaien :eureka:

Back