Reveal Spire bounce probleem

SKE

Stamgast
Heeft iemand deze problemen weleens gehad met deze softsynth?

Ik heb nogal veel geautomatiseerd in een stuk, maar dat zou met bouncen normaal geen probleem zijn. Mijn cpu staat nog geen eens op 20%

Na het bouncen hoor je echt een hele maffe sound, het is niet continu, hij gaat de noten raar afspelen en soms ook vals. Waarom tijdens het afspelen geen probleem, na het bouncen klinkt het voor geen meter. In het stuk waar minder is geautomatiseerd is er niets aan de hand.

Ik heb een mac met 16 Gb geheugen, ssd schijf. Voor de gein alle andere tracks bevroren, maar ook dat helpt niet.

Kan deze synth het nu gewoon niet verwerken of is er nog een andere optie?

Probeer je bouncen vanuit je daw naar je hd?
Anders: Nieuwe audio track aanmaken met input Spire en dit recorden in dit nieuwe kanaal.

Heb je de automation lanes apart? Dan kun je misschien de boosdoener identificeren? (door de lanes één voor één uit te zetten)

Ik heb zelf met Spire nog geen bounceproblemen ondervonden. Maar ik produceer op dit moment dan ook niet zo veel softsynth-tracks (heb een analoge (lees: akoestische gitaar) fase).

Als je de boosdoener hebt gevonden kun je de support van Spire benaderen. Ze zijn erg frequent met updates.

Beetje late reactie, sorry!

Maar het kwam door een hele lange release, die eigenlijk niet hoorbaar was, maar er wel was… ;)
Waarschijnlijk vond hij dat te veel.

En om even op het antwoord van bazzie terug te komen, de desbetreffende track opnemen gaat wel, dus realtime. Opgelost dus :)

Back