Mike Rockmore
Ouwe rot
Ik heb een aantal vragen mijn 1e is: Ik ben bezig met een nummer met een punky bass erin en ik het klinkt allemaal leuk en aardig, maar hij klinkt zo traag... net of die 90 bpm is ofzo, dit is helemaal niet mijn bedoeling het moet een dansbaar funky nummer worden. Maar met deze samenstelling lukt dat duidelijk niet.. Kan iemand mij tips hierover geven? Verder vraag ik me af waar je een basic pumping beetje warme house beat van kan maken. De Tom wordt nogal hol als je em vervormd een beetje te hol en ik kom er maar niet echt achter. 2e vraag is waar kan ik mijn naam veranderen op dit forum ik wil em naar mijn producer naam switchen maar, dat kan niet bij settings opnieuw inschrijven schijnt ook niet te kunnen.. graag help. 3e vraag is hoe krijg je zo'n soort b-line als in E Samba van Junior Jack (geweldig nummer btw). Alvast bedankt voor jullie reacties...
Graag alleen serieuze reacties en niet dissend graag....
Grtz Mike
Graag alleen serieuze reacties en niet dissend graag....
Grtz Mike

) Hierdoor worden twee van de vier tellen in iedere maat iets versneld of vertraagd. Het effect is onvoorstelbaar groot. Een supersaai standaard beatje verandert in een handomdraai in een pulserende "groove"