Home at Last [Feedback Gevraagd]

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Waarde luisteraar,

Gisteren was het tijd voor weer even een tussendoortje. Het is iets geworden in de diepere sferen. Voelt u zich vrij er een labeltje op te plakken. De stem is van een zekere Minette. De vraag is in hoeverre zij iets toevoegt aan deze track. U begrijpt, of mening is gevraagd (en gewaardeerd).

Weesch gegroet.

Ik vind de vocal wel lekker sfeervol, die maakt het een stuk dromeriger. Verder heb ik er niet echt aanmerkingen op. Geinige 303. Misschien dat er in het midden een iets rustiger stuk goed zou passen (met iets minder ritmisch gedoe). Qua spanningsboog komt dat m.i. wat beter uit. En een echte akkoordprogressie zou de track misschien wat boven het repetitieve uit kunnen tillen.

Just my 2 cents.

Al zou het een dollar bill zijn, dan nog zou ik het aannemen :).

Ik ben een leek, dus misschien komt het niet al te nozel over, maar wat is een 303 ook al weer? Dat repetetieve zit er inderdaad in, maar voor deze track vond ik het juist wel prettig. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de akkoorden. Dat ritmische gedoe ben ik wel weer met je eens. Ik heb er toch weer teveel ingestopt denk ik. Kan het niet laten, is mijn manco.

Wel vocals - geen vocals: 1 - 0

Dank voor het luisteren!

Goh, is te doen, maar ik ben toch spannender dingen van jou gewoon.
Maja, de boog kan niet altijd gespannen staan...;)

Ja, relaxed deuntje.. Niet te repetief vind ik... Maar dan zou de vocal er wat eerder in mogen komen...

Mijn twee afgeschafte eurocentjes...

Een paar weken terug was er een beginnend kassameisje, die van mij 2 cent erbij wilde hebben. Toen heb ik haar uitgelegd dat die tegenwoordig niet meer gangbaar zijn.... Ze reageerde ietwat geïrriteerd! :-D

Begint met een grijns wat de 303 sound betreft. Niet gebruikelijk voor dit genre. leuk dus! (de TB-303?? hét acid apparaat) wat heb je daarvoor wel gebruikt dan? Lekkere sequence op de lage bass, (daar waar die helemaal doorloopt)