Begint met een grijns wat de 303 sound betreft. Niet gebruikelijk voor dit genre. leuk dus! (de TB-303?? hét acid apparaat) wat heb je daarvoor wel gebruikt dan? Lekkere sequence op de lage bass, (daar waar die helemaal doorloopt)
Ik zou ook graag de vocal veeeel eerder willen horen. Vanaf het punt waar die inkomt slaat de hele track om. veel lekkerder

heeft ook met die trommelpercussie te maken.
De algehele feel vanaf 3:12 is in mijn oren super. Vind de vocal en strings prachtig werken. Erg mooie atmosfeer. Maar de hele track zou dus in diezelfde omgeving moeten zitten naar mijn idee.
Wanneer de beat vanaf de vocal weer inkomt is het hele totaalplaatje kloppend. erg lekker!
Vind in de mix enkel de afterbeat hihat wat te hard staan, en de backing 909-ish hats wat te zacht.
Misschien een ideetje om de bridge wat uit te breiden met een tweede sequence van de 303 bass met andere modulatie erop ofzo.
Maar tussen 3:12 en 4:48 vind ik helemaal geslaagd. Zou graag het eindresultaat horen binnenkort waarin de 303 sequence minder leiding heeft en er slimmer gebruik wordt gemaakt van de opvul sounds. Zoals een kort simpel riedeltje en/of hit hier en daar.
Beetje ongezouten zo, Opbouwend he dokter

Kwalitatief is t echt prima in orde, en denk dat je dat naar nog een leveltje hoger kan trekken door het hoogtepunt meer te betrekken in zowel het begin als eind van de track, met de vocal, strings en beat als keyword. De basjes als topping.