op 2:02 hoor ik dat getik ook op de achtergrond,(ik denk niet dat het van de fade out is van de percusie,want die stop eerder al) wel met goede HPs luisteren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lekkere track,tikjes volgen de kick,de compressor?
.Hij verloopt nu wel beter lijkt het ja.. maar het waren ook chromatische partijtjes die stopten (en de break kenmertke) het zijn er nu wel minder maar als het eenmaal lekker grooved moet het niet telkerns stoppen.. Een break voor een nieuw thema vind ik meer dan genoeg,,maar ja....
De kick vind ik voor het mooie iets te weinig punch hebben.. heeft een lange decay. Maar de baslijn en de kick drukken elkaar qua laag ook een beetje weg.. als de baslijn inhoud hoor je de kick duidelijker lijkt wel.
Je kunt de kick wat minder laag geven en meer punch.. of met een kortere meer stabby kick layeren en die met de langere decay wat terugzetten op de plaatsen waar de baslijn het overwicht moet hebben... een lange 808 kick (wat dit denk ik is) samen met een baslijn is vaak rommelig ook..
.
Technisch een gave track, aan bijna alles is gedacht. Fijne ontwikkeling! Verder wellicht wat subjectief, maar ials ik met gevoel ga luisteren dan mis ik dat een beetje. Ik hoor een dromerige zang, die me geen plaats en tijd verteld. Hoeft ook niet, wellicht kan ik het geheel als iets te clean te betitelen?
Je hoeft er niets mee, das wat ik ervaarde tijdens het luisteren. Overall toch wel een dikke 7,5, hoor maar dat sfeer dingetje vind ik een gemiste kans...
. Wat je zegt over plaats en tijd snap ik wel, maar dat zijn nou juist twee dimensies die heel erg relatief. Bestaan plaats en tijd eigenlijk wel? Of is er alleen maar hier en nu?
Anyway, het is inderdaad een redelijk mainstream trackje, misschien 13 in een dozijn. Maar ik had nog nooit eerder iets dergelijks gemaakt, stond nog op mijn lijstje en kan er nu vanaf.
).Fijne track Dr.
Puntje van kritiek. De bass mag van mij wel iets meer snap hebben. Maar goed, je bent er misschien wel al klaar mee![]()
luistert lekker weg![]()

Mijn persoonlijke mening: ik vind hem te loungy
ik hou daar niet van want mijn reactie is dan
Maar het is denk ik de stijl van het nummer: een beetje dromerig dus aan mijn mening heb je niet veel.. het is mijn genre niet.
Klinkt verder wel goed voorzover ik het kan beoordelen.
. Ik ben gek op loungy (of lees: ik ben niet in staat iets anders te maken dan lounge). Dank voor je feedback hoe dan ook.Topwerk dit.
Ik mis wel een kickje met een goeie snap die werkt op je baslijn. Al het ritmische komt van de bass zelf, kan altijd mooi klinken, volledig akkoord hiermee. Maar ik zou er een snappy kick achter flansen. Neemt wat energie weg, energie die in deze track aanwezig is. Nonetheless, goede productie.
Technisch een gave track, aan bijna alles is gedacht. Fijne ontwikkeling! Verder wellicht wat subjectief, maar ials ik met gevoel ga luisteren dan mis ik dat een beetje. Ik hoor een dromerige zang, die me geen plaats en tijd verteld. Hoeft ook niet, wellicht kan ik het geheel als iets te clean te betitelen?
- bass synth : filter en res niet iets meer dicht zodat het simpelweg subtieler wordt.
- pad : hiervoor heb je idealiter die mooie, diepe warme ingetogen pad van de Matrix 12 nodig. Ik vind de sound die je nu gebruikt net iets te uitgesproken. Te prominent aanwezig waardoor hij volgens mij teveel aandacht weg neemt van de rest. En niet alleen het volume zoals in de eerste mix het geval was, maar de sound zit me niet 100% lekker. Ook hier zou ik ook wat andere pads proberen om erachter te komen wat echt werkt, en als dat niet lukt, gewoon filter ook meer dicht. Je zal zien dat je stem er veel beter van wordt. Ook minder reverb nodig zal hebben. Maar ik kan me vergissen...
Maar verder gewoon top track !

Ja ik lust ook heel graag lounge, op voorwaarde dat het mooi weer is en ik aan een cocktail kan nippen. Tot het echt zonnig wordt... ;-) En daar doet deze track me meteen aan denken.
Geen kritiek maar mogelijkheden :
- bass synth : filter en res niet iets meer dicht zodat het simpelweg subtieler wordt.
- pad : hiervoor heb je idealiter die mooie, diepe warme ingetogen pad van de Matrix 12 nodig. Ik vind de sound die je nu gebruikt net iets te uitgesproken. Te prominent aanwezig waardoor hij volgens mij teveel aandacht weg neemt van de rest. En niet alleen het volume zoals in de eerste mix het geval was, maar de sound zit me niet 100% lekker. Ook hier zou ik ook wat andere pads proberen om erachter te komen wat echt werkt, en als dat niet lukt, gewoon filter ook meer dicht. Je zal zien dat je stem er veel beter van wordt. Ook minder reverb nodig zal hebben. Maar ik kan me vergissen...
Maar verder gewoon top track !
Ik kan het niet beter zeggen, dus laat ik het maar herhalen:
![]()
Qua basgeluid kun je misschien de envelope op het filter iets meer 'depth' geven.. maar is 'n detail..