Wat is dit voor een machine??

Mensch-Maschine

:mekanikal:
hey -

kan iemand mij vertellen wat dit witte kastje in godsnaam is? Ik kan het nergens vinden.

Dit is van een liveset van Christian Wunsch (foto dus) - ik vind de muziek van die vent werkelijk fantastisch - hij is echt een loop - meester, kon nergens zijn gear list vinden dus vanaar deze post.

Ik zou dus graag willen weten wat voor instrument dit witte kast is, maar indien mogelijk ook die donkere ernaast!

hoe zou hij dit gebruiken? ziet eruit alsof het een all in one machine is of niet?

help!

http://www.awakenings.nl/djpic.php?dj_id=208&imageCount=1

Gokje: Korg Harddisk recorder of digitale mixer...daarnaast volgens mij ook een mixer.

KORD1600V40.jpg

Korg d1600

Shit toch niet:

5077.jpg

dan een oud model ofzo - want ik kon het nergens vinden op de korg site -maar hoe gebruik je een harddisk rec om live te gaan dan??

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
dan een oud model ofzo - want ik kon het nergens vinden op de korg site -maar hoe gebruik je een harddisk rec om live te gaan dan??
Je kunt dan alle sporen live mixen.. Ik noem dat geen live, maar dat is weer een hele andere discussie die ik liever niet wel voeren.

Ik MOET nu weten wat dat is.. misschien een oude D16m of zo..

idd busca! - als je zijn livesets hoort - hoor je gewoon dat het in elkaar "merged"! dat zou zeker kunnen kloppen.
Hij gaat dus voor safe live - laad eerst alle shit in op elk kanaal en mixed het daarna in - er zitten vast ook effecten in dat kast dus dat is dan het "live" effekt.. ofzo

maar wat is dit in godsnaam?

Volgens mij ook z,n akai dps een maat van mij heeft er een is een erg mooi ding 20 gig hd etc 8~ en het zwarte ding is denk een dj mixer.

kan iemand mij dan even uitleggen hoe hij dan dit gebruikt? Laadt hij die geluiden of hele phrases of songs in ofzo?
Kun je met dit ding ook editten? Lijkt me wel lekker safe en kompakt om zelf met dit ding live te gaan

je harddisk volstouwen met loops ... en dan maar mixen zeker ( je kan op zo een ding 3 uur aan recording kwijt)
hier en daar een plaat erdoor en je hebt een set opgebouwd.

easier said than done :D

Back