Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik hou niet zo van spirit uit de US.![]()

Digitaal of v/a oid is ook leuk, alles wat herrie maakt is leuk, maar ik ben van mening dat analoog veel prettiger werkt en ik vind het baas klinken! Het snijd lekker door de mix.
voor mij geldt nog steeds dat er veel meer leven is te vinden in analoge systemen en dat digitaal bij lange na daar nog steeds niet bij in de buurt komt met simulatie van het oneindig complexe en chaotische echte wilde leven.
ik hou van die chaos en hoor graag een gitaarsnaar trillen. elke keer is de klank anders en daar heb ik maar weinig grip op. dat mis ik in digitale klankbronnen. maar sommige dingen klinken beter of net zo goed in het digitale domein en zo is het ook andersom.
.
leren houd sowieso nooit op denk ik!
mijn laatste woorden hier op aarde zullen zijn: "maar het kan allemaal nog beter!"
.
daarnaast moet ik mezelf dwingen om iets te leren al heb ik er interesse in, dus dat word bikkelen voor mij. +het begrip metacognitie kende ik niet maar herken wel wat bij mezelf.
selfsupporting en autodidact hebben daar misschien ook raakvlakken mee.

ik had eerst het woord 'misschien' daar helemaal niet geplaatst en toen klonk de zin wat arrogant. vandaar...!![]()
.ik ben verder heel slecht in boeken lezen.....ik moet het vooral hebben van de praktijk.
Haha nee joh, ik ben geen expert!
Maar ik denk zeker dat ze wat met elkaar te maken hebben.
Ik ook, maar op internet lezen gaat wel altijd prima. Maar wat ik lees is ook iets anders als wat ik uitvoer, ik ga niet lezen wat me volume knop doet. Daar draai ik wel eerst aan.