Dilemma, sh-101 of poly/mono evolver

Dat heeft die zeker....maar niet voor de opties die TS aangeeft graag aan te willen sturen....vandaar dat je hem kan modden met CV inputs:)

ow, gewoon modden dus. dan is ie weer geld kwijt (als je hem laat modden).

Tip eens welke mods fijn zijn en wat dat kost om dat te laten doen? Of valt 't zelf te riskeren :-D
Gaatjes boren en draadjes solderen lukt nog wel. :)

Ik zal eerlijker tegen je vrouw zijn en je behoeftes uiten ipv achter haar rug om zaken doen....

Als je een beetje tussen de regels doorgelezen had, dan is het toch wel duidelijk dat mijn gezinnetje op de eerste plek kom. Neemt niet weg dat ik hartelijk moet lachen om mensen die kopen zonder het te vertellen en dat komt mij herkenbaar voor want de bedragen die soms gemoeit zijn met onze hobby's is niet echt uit te leggen.

De 101 modden en een cv gate interface halen kost ook weer het nodige, ik ben er wel uit eigenlijk. Ik ga minder vasthouden aan gear welke ik alleen heb voor de heb en toch niet gebruik. Beter haal ik er spulletjes voor waar ik wel wat mee doe. Mocht een mek niet bevallen kan ik er altijd weer vanaf en er wat anders voor terug nemen. Bedankt allemaal om de twijfel weg te nemen.

Tip eens welke mods fijn zijn en wat dat kost om dat te laten doen? Of valt 't zelf te riskeren :-D
Gaatjes boren en draadjes solderen lukt nog wel. :)

Zelf doen zou ik nog wel aandurven, Google is een hoop op te vinden maar wat ik net zei wat gaat dat weer kosten + een degelijke midi to cv gate met genoeg cv outputs. Dan nog wat bijleggen en ik zit al bijna tegen de prijs van een tweedehands pek.

Je kan hem ook voor teveel geld op ebay zetten, en zien wat er gebeurd! ;). Ik zie dat er 50 duizend van zijn gemaakt, 909 en 303 zoon 10 duizend. Geen iedee of dat wat zecht maar ik begrijp 1000 euro voor de sh101 niet helemaal. Blijkbaar is hij meer in trek als de sh09 ofzo.

Als je de sequencer gaat missen kan je altijd nog een midipal kopen, met zijn 101sequencer en "midi note in als clock''. Niet helemaal hetzelfde maargoed!

de 101 is bruut! Niks nieuws wat er uit komt, komt in de buurt. Probeer die noise snare maar. Leeft nog meer dan 808. En de slides en accenten op het filter zijn ook uniek.

Al die nieuwe zooi zijn gewoon cpu hogs.

Ik zou gewoon voor die vst gaan van die pek.

Over 10 jaar heb je spijt!

Synths die ik zonder spijt verkocht heb:

- Siel Mono
- MKS-50 (maar wel spijt van de Juno 1)

Synths waarvan ik spijt heb dat ik ze verkocht heb:

- Alles in mijn te koop threads wat verkocht is

Ik noem altijd het bedrag na afschrijving. Die Pek koop je bijvoorbeeld voor 1700, en na 5 jaar plezier verkoop je m voor 1600 (of misschien wel voor 1800), dan kost hij nog minder dan een paar schoenen van je vrouw :)

Ik heb een sterk vermoeden dat je dus zelfstandige in bijberoep ofzo bent want een gewone particulier kan dit natuurlijk niet afschrijven... .

Ik heb een sterk vermoeden dat je dus zelfstandige in bijberoep ofzo bent want een gewone particulier kan dit natuurlijk niet afschrijven... .

Tuurlijk wel....jij bedoelt afschrijving in bedrijfseconomische zin.....maar je kan uiteraard ook als particulier denken dat je iets koopt voor 500 het naar 4 jaar verkoopt voor 300, dus de afschrijving/waardevermindering door gebruik 200 euro is geweest.

Back