G
Guest
Guest
Dat heeft die zeker....maar niet voor de opties die TS aangeeft graag aan te willen sturen....vandaar dat je hem kan modden met CV inputs

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik zal eerlijker tegen je vrouw zijn en je behoeftes uiten ipv achter haar rug om zaken doen....
Tip eens welke mods fijn zijn en wat dat kost om dat te laten doen? Of valt 't zelf te riskeren :-D
Gaatjes boren en draadjes solderen lukt nog wel.![]()
heb misschien ook wel wat te ruilen..
. Ik zie dat er 50 duizend van zijn gemaakt, 909 en 303 zoon 10 duizend. Geen iedee of dat wat zecht maar ik begrijp 1000 euro voor de sh101 niet helemaal. Blijkbaar is hij meer in trek als de sh09 ofzo.En de slides en accenten op het filter zijn ook uniek.
Nieuwe analoge synths zijn cpu hogs? Er is een VST plugin van de PEK?Al die nieuwe zooi zijn gewoon cpu hogs.
Ik zou gewoon voor die vst gaan van die pek.

...want de bedragen die soms gemoeit zijn met onze hobby's is niet echt uit te leggen.

Ik noem altijd het bedrag na afschrijving. Die Pek koop je bijvoorbeeld voor 1700, en na 5 jaar plezier verkoop je m voor 1600 (of misschien wel voor 1800), dan kost hij nog minder dan een paar schoenen van je vrouw![]()
maar na vijf jaar zijn de schoenen van je vrouw wel afgeschreven en je synth niet![]()

Ik heb een sterk vermoeden dat je dus zelfstandige in bijberoep ofzo bent want een gewone particulier kan dit natuurlijk niet afschrijven... .