maar na vijf jaar zijn de schoenen van je vrouw wel afgeschreven en je synth niet![]()
Sterker nog, meer dan één paar schoenen tegelijk dragen is vrijwel
onmogelijk maar je synths kun je gewoon allemaal tegelijk gebruiken Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar na vijf jaar zijn de schoenen van je vrouw wel afgeschreven en je synth niet![]()
onmogelijk maar je synths kun je gewoon allemaal tegelijk gebruiken 

Synths die ik zonder spijt verkocht heb:
- Siel Mono
- MKS-50 (maar wel spijt van de Juno 1)
Synths waarvan ik spijt heb dat ik ze verkocht heb:
- Alles in mijn te koop threads wat verkocht is
Waar haal jij die accenten op een sh-101 vandaan?

Nieuwe analoge synths zijn cpu hogs? Er is een VST plugin van de PEK?
Trippen en synthforummen, geen goede combinatie!![]()
Aphex Twin said in an interview that the best way to make sounds is with a computer and that analog gear is only for nostalgia and collectors, you can make the exact same sounds with knowledge of sound design and a PC.
People that argue the possibility of making digital sounds that sound equally as characteristic as analog sounds are simply uneducated old timers ignorantly defending what they know and refuse to let go of.

Geen idee
Mijn 202 doet het iig.
Ik maak hieruit op dat je anoniempje aanraadt de 101 te houden. Maar dit maakt me toch nieuwsgierig, dus semi-off-topic: vanwaar dan die spijt?
bikkel;1789141En eens wat anders doen dan de cliché acid lijnen.[/QUOTE schreef:quote van de dag!
Ik denk wel dat een 101 gewoon bespeeld moet worden. Sequences transponeren, arpeggiator chords veranderen, onregelmatig triggeren.
Bedoel je de waldorf wave?dus modules verdwijnen voor keys versies voor zo ver mogelijk. Maar dat is niet altijd makkelijk aangezien een 350 euro MicroWave I een keys versie heeft van 3500 .
Bedoel je de waldorf wave?
Ja precies. Of wat die ook moge kosten tegenwoordig. De MicroWave I is qua sound echt super diep en mysterieus.
Heb ooit een mw1 gehad, weggedaan omdat ik het een onding vond om te proggen, en zon dure access programmer had ik geen zin in.
Alle andere mw's zijn va of niet? En ook niet te vergelijken met de mw1 of wel?
Ja maar nou dreigt dit in analoog/digitaal/vst discussie te stranden. Zelf doe ik niet aan digitaal hoor, daar niet van, maar dat heeft een andere reden.
![]()