Tear the roof off!

Tiny

Synth Basher
Funky nieuwe track gemaakt die ik graag wil delen:

Tear the roof off by Jimmy Kimble & Tiny Funk

De title "Tear the roof off" liet me in eerste instantie denken aan Methodman en Redman, maar er zat tog iets ander achter de link... Zeer verassend, G-funk wat me dan weer eerder aan George Clinton doet denken. Ik hou persoonlijk wel van die synths die kenmerkend zijn aan G-funk. Ik volg nu gelijk je soundcloud channel...

Okay, het heeft even geduurd, maar ik hoop dat deze nu wat lekkerder in de mix ligt:

https://soundcloud.com/tinyfunk/tiny-funk-jimmy-kimble-tear-da-roof-off

Muzikaal gezien vind ik hem zeker leuk, doet inderdaad denken aan iets Clintoniaans. Dikke gitaarsolo ook! Qua productie zou ik het zelf dikker/vetter aanzetten, qua drumgeluid bijvoorbeeld. Maar kan voor jullie natuurlijk een bewuste keuze zijn, om meer als een band te klinken.

Muzikaal gezien vind ik hem zeker leuk, doet inderdaad denken aan iets Clintoniaans. Dikke gitaarsolo ook! Qua productie zou ik het zelf dikker/vetter aanzetten, qua drumgeluid bijvoorbeeld. Maar kan voor jullie natuurlijk een bewuste keuze zijn, om meer als een band te klinken.

Thanks!
Dikker aanzetten kan ik inderdaad nog wel doen, maar ben bang als ik het te veel doe, dat het zo plastic wordt.
Oh en die gitaarsolo.... da's een keytar.... dus super bedankt voor je compliment!

Back