Ja okey,, Bovenstaande Midiclock GFX is nog een goed resultaat,, Als ik de GFX laat maken van Cubase, Zelfs met de Midex, dan is het bijna helemaal random,,
Probeer die 131 BPM maar eens om te rekenen naar msec, je zult geen geheel getal tegen komen en dus gebeurt er sowieso ergens een foute opname/weergave, de vraag is dan waar ?
Ja idd, Maar dan kwam ik van't weekend weer terug op m'n toevals treffer van enkele maanden geleden: Die 161616 Samples op 44.1 of 176000 op 48Khz,
Dat zijn perfect ronde getallen in Sample Resolutie, maar niet in BPM off course
En dat bedoelde ik ook met zien te weten te komen wat de ideale BPM tot een '0.000001' na de komma is..
Het DAW Tempo zou in Samples / Tijd moeten ingegeven kunnen worden,, in plaats van in BPM met mss tot maar op 1/100
131 BPM zou 130.909090909091 moeten zijn.
Dan heb je niet meer direct die '45' samples jitter na enkele seconden, om de BPM zo dicht mogelk naar het exact gevraagde BPM te trekken.
Ik veronderstel dat Innerclock daar rekening mee houd ?? Of toch niet hetzelfde werkt als de Usamo..
En ja, 't is maar een hobby hé Audocollage,, Ik kan toch ni elke dag nieuwe tracks maken.... En zeker niet overdag,,
Met m'n Fine pitchtuning heb ik ook zo'n gans thema uitgewerkt, en volgens mij klopt het wat ik denk.