PuntjePuntjePuntje

MarsMusica

Composer/Musician
Dit liedje (de nootjes en akkoorden) heb ik geschreven toen ik 21 jaren jong was.
Als persiflage op den Disco-deuntjes.... 8o)
vind hem wel vrolijk en daar is die dan, primeur release op het Synthforum:

'PuntjePuntjePuntje'

Attachments

• PuntjePuntjePuntje.mp3
    2,9 MB · Bekeken: 64
ik moet nog even erbij vermelden dat die melodie eigenlijk gezongen zou moeten worden!
(en zeker niet door mijzelf)

kwam het tegen op een oud bandje en dacht inderdaad: leuk! :mexico:

Ik heb (had) ook een bandje met allemaal uitgewerkte nummers in 1992 ofzo.

Ben ik kwijt... =(

Ik heb (had) ook een bandje met allemaal uitgewerkte nummers in 1992 ofzo.

Ben ik kwijt... =(

ik ken het gevoel.....ben ook heel wat bandjes door verschillende omstandigheden voor eeuwig en altijd kwijt geraakt. voelt aan als keihard verlies waar ik nooit overheen zal komen! :(

Ja je weet ook wel dat het t niet meer kan en dus daarom
Respetc en duimen :okdan: vioor eigenwijs
Raar genoeg, heb ik nooit, bijna
zin om hierop 3 nootjes te zingen
:bekdicht:

ja, zeker "Born be alive"!! en ook deze:

https://www.youtube.com/watch?v=xF77Y1JLScc

de stijve hark, kaal geproduceerde bijna niet funky versie van disco!
maar toen was toen wel een hele leuke tijd. alle muziekstijlen/genres waren even veel aanwezig.
geen monopoly van hit-plaatjes..je had rockers, discogangers en palingrock door elkaar in de hitparade

die born to be alive-zanger had toen iets met de piepjonge Madonna. toen nog onbekend en zat in de clip als danseres.

en deze herinner ik me ook ineens.. ..oei... 'iets' te stijve hark groove:
https://www.youtube.com/watch?v=uWX7_adYfkA

ik zal iets bijzonders stallen op die oude tracks draad. zeer oude muziek van mij...eigenlijk mijn eerste serieuze compositie en opname/productie...

Geef mij maar echte disco... Hoewel ik 't toen vreselijke muziek vond... Heb ik daar toch betere herinneringen aan!
Inclusief de lekkere meiden die er op dansten.... En luister ik tegenwoordig met plezier naar de jaren '80 (?) sound! :-)

Laatst gewijzigd:
Geef mij maar echte disco... Hoewel ik 't toen vreselijke muziek vond... Heb ik daar toch betere herinneringen aan!
Inclusief de lekkere meiden die er op dansten.... En luister ik tegenwoordig met plezier naar de jaren '80 (?) sound! :-)

ik snap je niet zo...tot nu toe gaat het hier ook over 'echte' Disco.Disco verscheen en verschijnt in vele gedaantes en vormen.

inclusief mijn nummer. dat is pure disco! 8~

het enige wat hier mist zijn misschien de lekkere meiden dier er op dansen maar daar hebben we gelukkig MarcMarc voor! :dj:

ik wist dat je zo iets ging zeggen. ik lach er maar om voortaan! :okdan:

ik wist dat je zo iets ging zeggen. ik lach er maar om voortaan! :okdan:
Tja, blijkbaar zijn we tegenstander geworden... Al weet ik niet precies waarom...
Een verschil in opleidingsniveau misschien? :)

Hmmmmmmmmmmmm.. Sorry voor mijn opstandigheid gisteren! Ik had veel biertjes op... :-)

excusus aanvaard! :okdan: viel ook wel mee...slechts lichte opstandigheid!

welk merk bier was het? :biertje:

welk merk bier was het? :biertje:

AH basic..... :o::o::o: Ik moet op de centjes letten......

Maar als ik zo nalees wat ik gisteravond her en der aan onzin getypt heb, beviel het goed! :-)
Vandaag maar weer even een alcoholloos dagje inbouwen.. Want ik heb een flinke kater... (puntjepuntjepuntje)

merkbier is best duur inderdaad en huismerken zijn goed te doen! :-)

de wet van Bukowski:

'hoe meer je drinkt, hoe meer je denkt dat je zinnige dingen zegt, terwijl je juist steeds meer onzin gaat uitkramen'
dit hebben ze ooit in een laboratorium onderzocht en blijkt inderdaad te kloppen.

sterkte met de kater!

Back