PuntjePuntjePuntje

grappig dat je dat er in hoort!

Dat is denk ik wel een gedeelte van de aard van mijn muzikale beestje.
ik maak vaak TV-Film-tune achtige korte, compacte tune-tjes.

ik denk dat ik ooit zelf dit wel ga uitwerken richting een humoristische versie met ge-pitch-de zang en dergelijke..

Als men hier niet vrolijk van word........ perfecte jaren 70, de kandidaten stellen zich voor ,show moment... inclusief inbrand vlekken (alsof je de hele tijd als kijker met geknepen ogen zit effect) tv camera beelden. :dj:

Laatst gewijzigd:
Als men hier niet vrolijk van word........ perfecte jaren 70, de kandidaten stellen zich voor ,show moment... inclusief inbrand vlekken (alsof je de hele tijd als kijker met geknepen ogen zit effect) tv camera beelden. :dj:

ja, die onvolmaakte kwaliteit daar houd ik wel van!

dit is in 1986 gecomponeerd toen ik een flink stuk jonger was maar juist nu wil ik die tijd weer doen laten herleven geloof ik......ben een beetje klaar met de wereld 2 duizelend zoveel...

Klinkt goed hoor!

Overigens zijn er ook wel A-merken bier voor weinig geld zoals Veltins en Oettinger.

Ik stel een alcoholslot voor. Eerst blazen en als het OK is, mag je reageren.

dan zal het wel heel stil worden hier want uiteindelijk is dit en forum van o.a. synthesizende muzikanten. toch wel popgericht, dus rock and roll , dus drugsgebruik. moet wel..hoe kan je anders muziek maken!
dan blijven al die DIY, modulair synth, solderende bouwers over...want aangeschoten of dronken solderen is natuurlijk onmogelijk.

(Veltins en Oettinger (Lidl?) ga ik dan maar eens uitproberen. altijd leuk!) :biertje:

dit is echt en geen jiskefet. al klinkt het wel zo:

Ik hoor een tune voor een 80's NL kinderserie. Verder geen commentaar :).

EDIT: Lees nu de comment van Synthor :D.

ik heb ook zeer veel bewondering voor componisten zoals:
Tonny Eyk
Harry Bannink
‎Rogier van Otterloo

deze lui zijn verantwoordelijk voor de muzikale Nederlandsche TV-klanken van de 60 70 80er jaren

Eigenlijk was ik toendertijd vooral geìnteresseerd in disco, vanwege het ´schuifelen´ met de liefste meisjes uit je klas... :-D

https://www.youtube.com/watch?v=5jLvnuf10uU

Daar steekt uw 'discoknaller' toch misschien wat magertjes bij af.... :-P´

goede keuze !!!
kan je niet een cover maken van dat nummer? gewoon een beetje nep-frans hijgen
over een beat..klaar!
Lol, nee dit nummer is heilig in mijn herinneringen... ;-P Die wil ik niet verkrachten!

Maar wie weet als ik ooit een vrijwilligerster vind? :-)

zo'n vrijwilligster moet je wel kunnen vinden. ze worden ook wel:

franse hijgmeisjes

genoemd!

of ook wel:

zuchtmeisjes

Hmmm, er schieten nu allemaal beelden binnen, van mij en mijn lieve klasgenootjes op de dansvloer... :-S

Rond mijn 15e ging ik meer naar experimentele muziek luisteren....

Back