In mijn 2000GT was het ook zo dat de printplaten in metalen frames zitten. En een hoop bedrading en geen stekkertjes maar zo BAM op de print gesoldeerd. Allemaal niet erg handig om te veranderen dus.
Wat je algemeen moet doen om ze kleiner te maken:
-als je de 2 getrapte klavieren wil houden -en dat zou ik zeker doen, de functionaliteit is erop gebaseerd- dan kan je aan het bovenste stuk eigenlijk niet veel aanpassen, tenzij het in dunner hout stoppen misschien
-met het verticale deel kan je meer. Alle speakers eruit slopen, eindtrapprint eventueel ook. Alle resterende printen zou ik dan ombouwen zodat ze horizontaal onder het bovenste stuk komen, dat zal nog wel in 2 a 3 lagen moeten.
-Wat er eventueel nog inzit qua grote voeding/trafo zou ik dan in een externe bak bouwen als er intern geen plaats voor is.
-Voetpedalen en zwelpedaal los maken en met een kabel verbinden.
Het resultaat is dan dus het bovenste stuk van een 310 met een stukje van een 10cm onder ipv heel die onderkant.
Al bij al veel werk voor een resultaat dat nog steeds lomp groot en zwaar is en niks meer waard, dus doe dit alleen als je er héél graag eentje in je studio hebt en hij er anders niet in past. Maar in dat geval denk ik dat je ook gewoon tijdelijk de bovenste van de onderste helft kan demonteren en in de studio dan terug monteren.