Mixer met indv outputs

Camera

Stamgast
Ik wil een nieuwe mixer gaan afschaffen. Omdat ik veel met hardware werk en kanalen individueel wil opnemen in Ableton (met Motu Ultralite mk3) ben op zoek naar iets wat geschikt is.

Wie kan mij het ea aanraden?

Het belangrijkste om te weten is wat je budget is en hoeveel kanalen je ongeveer wilt.

Verder, hoeveel waarde hecht je aan eq, sends, inserts, pre-amps, subgroepen (bussen) of direct outs.

Met deze filters kom je waarschijnlijk op een overzichtelijk aantal opties.

Het moet een mixer zijn met nog 12 of 16 kanalen. Budget is voor nu even niet belangrijk.

Het belangrijkste om te weten is wat je budget is en hoeveel kanalen je ongeveer wilt.

Verder, hoeveel waarde hecht je aan eq, sends, inserts, pre-amps, subgroepen (bussen) of direct outs.

Met deze filters kom je waarschijnlijk op een overzichtelijk aantal opties.

Ik zoek hetzelfde, echter alleen met 4 band eq met sweep en minimaal 4 auxen!
Betaalbaar is altijd fijn:)
Ps is het zo dat die direct out nog wel over dr EQ gaat?
Vriendelijke groet en hopelijk heeft of weet iemand een leuke optie!

Tanks voor de tip, dat ziet er idd naar wens uit! Mag ik vragen wat jij gebruikt? Gezien de toffe electro die je maakt ook in mijn straat zit .

Laatste keer dat ik met een Spirit werkte was ik niet erg onder de indruk van de klank en ruis. Ik weet niet of die serie inmiddels een paar keer is vernieuwd, dus misschien loop ik rond met achterhaalde informatie.

ik heb die mixer, goed ding en ik houd wel van het sprit geluid tov bijvoorbeeld mackie.
hij is alleen wel huge en zwaar, ik heb m tegen de muur omhoog staan.

dit is er trouwens wel ook een uit de studio lijn, duurdere componenten en zo.

Laatst gewijzigd:
En hoe zie je die spirit(studio versie) t.o.v de Ghost, als je die ooit hebt gehoord. Zou dat qua geluid heel veel verschillen? Of hebben we het dan, gezien er best veel routing opties op die studio spirit zitten, alleen over enkel wat meer routing mogelijkheden. Ik gebruik geen mic dus dat verschil maakt ook nog eens niks uit.

wil je analoge direct outs of via firewire bij ableton binnenkomen?
Ik heb zelf een Onyx 1640i firewire van mackie. Werkt prima :)

-C-

Budget speelt zeker een rol! Maar als het een wereld van verschil is kan het toch uitmaken.
Maar ik denk dat het een spirit studio wordt.
Die FireWire is zeker chill, heb lang met een z r16 gewerkt( van een vriend) maar moet nu zelf een mixer halen en ga dat toch liever nu met een aparte geluidskaart doen ivm live spelen.

Back