Depressions 6 (sadly depressions.)

ano12112025

Gedeactiveerd account
we zijn aangekomen bij deel 6 van de reeks (sadly depressions.)
https://soundcloud.com/ed-sarin/depressions-6-sadly-depressions

(sadly depressions.) als zwart niet donker genoeg is.

groetjes.

Ik heb er erg van genoten moet ik zeggen
ik hoorde er een soort jozef en evangelis in???
En ruimtes!
Blijf in deze depressie, laat ze je niet verlijden
:duivels:

Laatst gewijzigd:
sorry ben athiest aan het geloof doe ik niet aan. maar bedankt dat je hem leuk vind.
ik ga binnenkort starten met deel 7.

Vind het ook wel dik. Lekkere "het is 5 voor 12" feel. Goede track om een dikke beuk mix mee te openen. Of niet natuurlijk :D

nauw nee niet om te beuken. maar om relaxed van te worden. en heel depressief. ;{ want vrolijk word je er niet echt van.

je sadly depressions reeks is goed aan het lukken.. Het gaat je goed af die muziek, doe zo voort Eduard, en veel sterkte met je depressie.. een goede gezondheid toegewenst ;)

ja bedankt gloomer. ik hoop het ook dat het beter gaat. maar het wend zo erg depressies.
maar goed stukje bij beetje komt het wel weer goed.

Maak eens wat serieus voor de club. Dat 2de deel is gewoon dikkie dik en heeft potentie.

Verder hoor ik niks wat typisch depressief is. Dit gewoon lekker duister en donker. Houden mensen van.

Als je het een beetje goed uitwerkt kan het best wat worden. Maar dan moet je dat zelf therapeutische een beetje aan de kant zetten en je talent erkennen.

Sfeervolle muziek!

Bij mij heeft een paar jaar geleden antidepressiva wat geholpen toen het erg fout dreigde te gaan...
Maar ik ben blij dat ik dat sinds een paar maanden niet meer slik. Ik werd er nogal vaag van..

Ook ben ik officieel 'gek verklaard' en neem daar al jaren antipsychotica voor in...

Maar ik heb niet zo de neiging daarmee te dwepen... :-P En het is ook voor het eerst dat ik daarover op dit forum melding van maak... :-)

:W

Edit: en oja, wanneer ik depressief ben maak ik soms juist een vrolijk muziekje. Daar knap ik dan weer van op.. :-D

Laatst gewijzigd:
Back