Wie van de 3 zou je kiezen als...

Zozo die boeren goed, met een privé jet naar een conferentie... Nu weten we waar Roger de prijzen van de Prophets
door laat bepalen. :D

Kiezen voor wat? Romantisch weekendje Parijs? In dat geval Dave denk ik, dat lijkt me een hele lieve en zachtaardige man. Roger lijkt me wel een ruige gast, en ik vermoed dat Oberheim niet erg fris ruikt.

Ze zullen wel uitgenodigd zijn en een vlucht met prive jet aangeboden hebben gekregen. En zo hoort het ook.

Kiezen voor wat? Romantisch weekendje Parijs? In dat geval Dave denk ik, dat lijkt me een hele lieve en zachtaardige man. Roger lijkt me wel een ruige gast, en ik vermoed dat Oberheim niet erg fris ruikt.

Geweldig :D

Ik ga voor Tom, doet me denken aan mijn opa.

Ze zullen wel uitgenodigd zijn en een vlucht met prive jet aangeboden hebben gekregen. En zo hoort het ook.

copy pasta van de foto sessie:
Me, Dave & Tom flying to Gearfest in the Sweetwater jet!
An incredibly gracious gesture from Chuck Surack, owner and founder of Sweetwater.

An incredibly gracious gesture from Chuck Surack, owner and founder of Sweetwater.

Precies, niet echt verstopt in het reservewiel ;)

Nu nog even uit het orakel zelf zien te schudden waarom Roger Linn de prijzen van Dave Smith synths zou bepalen...

Kon ik niet lezen op mijn mobiel, maar blijkbaar heb ik aan geen woorden genoeg

Nee, gewoon "Wie van de Drie..." en dit keer zonder Albert, Kees, Martine en Herman maar met Tom Dave en Roger ;)

Bericht door een moderator:
Hilarisch inderdaad. Wat is nou de bedoeling van de draad?

Bericht door een moderator:
Hilarisch inderdaad. Wat is nou de bedoeling van de draad?

Ik zie liever af-en-toe een van A-tot-Z onzindraadje ontsporen in meer onzin dan dat ik dat met serieus bedoelde draadjes zie. Ik heb verder geen kijk op jullie moderation policy, maar ik zou mensen hun uitlaatklep voor vrijdagmiddaglol gewoon gunnnen.

Back