fl studio crashed na renderen met spl free ranger

rsvos

Industrial Darkness
FL studio crashed als ik mijn kick render als ik de spl free ranger gebruik

T is niet echt crashen maar hij maakt er een harde tik van i.p.v. een kick en loopt vast daarna.

als ik spl free ranger uit zet dan doet ie het wel gewoon.

iemand een idee.

ter info:

tijdens het renderen staan de volgende vst's aan 3x waldorf attack, transient master softube saturation knob en de spl free ranger.

en nog 2 fft's 1 voor frequentie en de andere voor de wavevorm

iemand een idee

o ja heb een i3 met 4 GB werkgeheugen

Je sporen eerst renderen (vooral van VSTI's), voordat je gaat mixen en er ook nog VST's bij gooit..
Scheelt al een hoop in geheugen.

Daarnaast is 7 plugins voor 1 kick ook wel erg veel... en is FLstudio ook niet heel CPU vriendelijk

gebruik dit op deze manier enkel om een kick te layer en daarna om te zetten naar een kick in audio om deze weer in een drumsampler te gebruiken in mijn project.

T zijn in principe maar 3 sporen die ik render en de fx staan op de master

is het niet gewoon omdat je i3 processor nou niet bepaald het snelste van het snelst is? Is dit probleem sinds kort?

heb het alleen bij die spl vst kan het op nieuw installeren. t is de gratis versie van de fullranger misschien ligt het daaraan.
Ik weet niet of zo,n spl vst meer geheugen/ cpu trekt

maar komt niet door het werkgeheugen ?
processor wou ik zoiezo al upgraden naar een i5 quadcore .Ik zal toch echt wat meer rekenkracht moeten heb als ik meerdere battery's open

Dit moet een i3 makkelijk aan kunnen, denk eerder dat je plugin niet lekker is. Je zegt zelf al dat ie alleen daarbij crashed.

Back