exel
Ouwe rot
Dozart: jij. Er staat nu "This track is currently unavailable" in je post. Als ik klik kom op ik op de soundcloud homepage. Ik dacht dat je hem van ellende maar had weggehaald.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dozart: jij. Er staat nu "This track is currently unavailable" in je post. Als ik klik kom op ik op de soundcloud homepage. Ik dacht dat je hem van ellende maar had weggehaald.

Hij is wat edits rijker weer sinds de laatste post:
https://soundcloud.com/ron-dz/dozart-theballoon
Heb nu toch wel erg het 'hij is af' gevoel.![]()
Welke versie van Fruity loops heb je gebruikt?
Tsja jongen, het is en blijft niet goed. Altijd maar hetzelfde. Heel vervelend. Maar dat is enkel mijn mening hoor. Misschien eens uw track voorstellen/opsturen bij wat labels of zo? Maar ik vrees dat het niks zal worden. Het is gewoon saai en totaal niet goed. Sorry voor deze negatieve reacties van mij, maar tsja, het is gewoon slechte meeloperij . Het is eigenlijk vrij saai en absoluut vervelend. Ik denk dat je iets meer uw muzikaal talent moet exploiteren. Op dit moment is het enorm boring, simpel, en altijd maar hetzelfde. Uw muziekje klinkt nogal amateuristisch en wannabe, maar eigenlijk ben je absoluut niet artistiek. Gewoon wat meeloperij, en verder niks. Welke versie van Fruity loops heb je gebruikt?

Tsja jongen, het is en blijft niet goed. Altijd maar hetzelfde. Heel vervelend. Maar dat is enkel mijn mening hoor. Misschien eens uw track voorstellen/opsturen bij wat labels of zo? Maar ik vrees dat het niks zal worden. Het is gewoon saai en totaal niet goed. Sorry voor deze negatieve reacties van mij, maar tsja, het is gewoon slechte meeloperij . Het is eigenlijk vrij saai en absoluut vervelend. Ik denk dat je iets meer uw muzikaal talent moet exploiteren. Op dit moment is het enorm boring, simpel, en altijd maar hetzelfde. Uw muziekje klinkt nogal amateuristisch en wannabe, maar eigenlijk ben je absoluut niet artistiek. Gewoon wat meeloperij, en verder niks. Welke versie van Fruity loops heb je gebruikt?
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Waarom die dat doet weet ik ook niet. Maar goed, het doet me verder vrij weinig..
Ik heb zelf ook oren aan m'n kop en ben heus wel enigszins in staat een beetje objectief m'n eigen shit te horen. Wat hij zegt is in mijn ogen buitenproportioneel en daarom denk ik eigenlijk gewoon dat ie trollt. 

Bericht door een moderator:
Even een paar zaken:
- Als het je mening is, verkondig hem dan ook als zodanig. Elke zin die begint met "Het is" komt nogal stellig over.
* Het is en blijft niet goed.
* Het is gewoon saai.
* Het is gewoon slechte meeloperij.
* Het is eigenlijk vrij saai en absoluut vervelend.
* Op dit moment is het enorm boring en simpel.
Begin deze zinnen de volgende keer eens met "Ik vind". Dat klinkt al een stuk vriendelijker en minder autoritair.
- Beperk je commentaar tot de track en vermijd opmerkingen over de persoon. Op de man spelen is gemakkelijk, kinderachtig en voegt niets toe aan de discussie.
- Je opmerkingen zijn nogal algemeen van aard en kunnen bij elke andere willekeurige track worden geplaatst. Leg nou eens uit wat je niet goed vindt en noem daarbij waarom je het niet goed vindt. Hoe is TS nu geholpen met jouw comments?
- Suggestieve vragen over de manier waarop TS zijn track heeft gemaakt zijn ongewenst, zeker in het kader van de sfeer waarin je je opmerkingen hier plaatst.
Je lijkt weinig te hebben gedaan met de feedback van anderen in dit draadje over jouw manier van communiceren. Ik stel voor dat je dat vanaf nu wel gaat doen. Het is niet zo ingewikkeld. Vind je iets aan de track niet goed, prima. Benoem het, leg uit waarom je het niet goed vindt en kom met een alternatief. Ad hominem comments zal ik vanaf nu rechtstreeks verwijzen naar de prullenbak.

Heb je je medicatie niet op tijd ingenomen Nick?![]()
Soms kan dat wel wat schelen namelijk (heb ik van horen zeggen)![]()

Hey Dozart, ik vond hem heel mooi.. Zit vol met verrassingen. Veel werk aan gehad, blijkbaar. You did well !!![]()

ik krijg eerder het idee nergens echt tussen te passen qua sound dan dat ik bestaande trends volg of zo. 
'amateuristisch & wannabe'