Nieuw psychedelic trackje

Dozart: jij. Er staat nu "This track is currently unavailable" in je post. Als ik klik kom op ik op de soundcloud homepage. Ik dacht dat je hem van ellende maar had weggehaald.

Dozart: jij. Er staat nu "This track is currently unavailable" in je post. Als ik klik kom op ik op de soundcloud homepage. Ik dacht dat je hem van ellende maar had weggehaald.

Oh nee... das al een tijdje zo, omdat ik de link had veranderd. Hij staat er nog gewoon hoor:

:)

Er is trouwens maar één persoon die 'm vindt zuigen, dus die 'ellende' valt ook wel mee. ;)

Hij is wat edits rijker weer sinds de laatste post:

Heb nu toch wel erg het 'hij is af' gevoel. :)

Hij is wat edits rijker weer sinds de laatste post:

https://soundcloud.com/ron-dz/dozart-theballoon

Heb nu toch wel erg het 'hij is af' gevoel. :)

Tsja jongen, het is en blijft niet goed. Altijd maar hetzelfde. Heel vervelend. Maar dat is enkel mijn mening hoor. Misschien eens uw track voorstellen/opsturen bij wat labels of zo? Maar ik vrees dat het niks zal worden. Het is gewoon saai en totaal niet goed. Sorry voor deze negatieve reacties van mij, maar tsja, het is gewoon slechte meeloperij . Het is eigenlijk vrij saai en absoluut vervelend. Ik denk dat je iets meer uw muzikaal talent moet exploiteren. Op dit moment is het enorm boring, simpel, en altijd maar hetzelfde. Uw muziekje klinkt nogal amateuristisch en wannabe, maar eigenlijk ben je absoluut niet artistiek. Gewoon wat meeloperij, en verder niks. Welke versie van Fruity loops heb je gebruikt?

Laatst gewijzigd:
Heeft @nick1000 hier zelf weleens een track gepost? Aha... Een ' outro' vind ik nu... :-D

En zelfs muziek van bijvoorbeeld Bach of Mozart bestaat in sommige gedeeltes ook een beetje uit knippen en plakken...
Met hier en daar wat wijzigingen...

Tsja jongen, het is en blijft niet goed. Altijd maar hetzelfde. Heel vervelend. Maar dat is enkel mijn mening hoor. Misschien eens uw track voorstellen/opsturen bij wat labels of zo? Maar ik vrees dat het niks zal worden. Het is gewoon saai en totaal niet goed. Sorry voor deze negatieve reacties van mij, maar tsja, het is gewoon slechte meeloperij . Het is eigenlijk vrij saai en absoluut vervelend. Ik denk dat je iets meer uw muzikaal talent moet exploiteren. Op dit moment is het enorm boring, simpel, en altijd maar hetzelfde. Uw muziekje klinkt nogal amateuristisch en wannabe, maar eigenlijk ben je absoluut niet artistiek. Gewoon wat meeloperij, en verder niks. Welke versie van Fruity loops heb je gebruikt?

........Altijd maar hetzelfde.......... :D

Geldt voor jouw reacties ook :gaap:

Bericht door een moderator:
Even een paar zaken:

- Als het je mening is, verkondig hem dan ook als zodanig. Elke zin die begint met "Het is" komt nogal stellig over.
* Het is en blijft niet goed.
* Het is gewoon saai.
* Het is gewoon slechte meeloperij.
* Het is eigenlijk vrij saai en absoluut vervelend.
* Op dit moment is het enorm boring en simpel.

Begin deze zinnen de volgende keer eens met "Ik vind". Dat klinkt al een stuk vriendelijker en minder autoritair.

- Beperk je commentaar tot de track en vermijd opmerkingen over de persoon. Op de man spelen is gemakkelijk, kinderachtig en voegt niets toe aan de discussie.

- Je opmerkingen zijn nogal algemeen van aard en kunnen bij elke andere willekeurige track worden geplaatst. Leg nou eens uit wat je niet goed vindt en noem daarbij waarom je het niet goed vindt. Hoe is TS nu geholpen met jouw comments?

- Suggestieve vragen over de manier waarop TS zijn track heeft gemaakt zijn ongewenst, zeker in het kader van de sfeer waarin je je opmerkingen hier plaatst.

Je lijkt weinig te hebben gedaan met de feedback van anderen in dit draadje over jouw manier van communiceren. Ik stel voor dat je dat vanaf nu wel gaat doen. Het is niet zo ingewikkeld. Vind je iets aan de track niet goed, prima. Benoem het, leg uit waarom je het niet goed vindt en kom met een alternatief. Ad hominem comments zal ik vanaf nu rechtstreeks verwijzen naar de prullenbak.

Eerlijk gezegd heb ik vrij sterk het gevoel dat ie gewoon loopt te trollen :P Waarom die dat doet weet ik ook niet. Maar goed, het doet me verder vrij weinig..
Wat ik gepost heb kan je uiteraard niet aanspreken, maar wat hij zegt is hoe dan ook ontzettend overdreven. :P Ik heb zelf ook oren aan m'n kop en ben heus wel enigszins in staat een beetje objectief m'n eigen shit te horen. Wat hij zegt is in mijn ogen buitenproportioneel en daarom denk ik eigenlijk gewoon dat ie trollt. :D

Bericht door een moderator:
Even een paar zaken:

- Als het je mening is, verkondig hem dan ook als zodanig. Elke zin die begint met "Het is" komt nogal stellig over.
* Het is en blijft niet goed.
* Het is gewoon saai.
* Het is gewoon slechte meeloperij.
* Het is eigenlijk vrij saai en absoluut vervelend.
* Op dit moment is het enorm boring en simpel.

Begin deze zinnen de volgende keer eens met "Ik vind". Dat klinkt al een stuk vriendelijker en minder autoritair.

- Beperk je commentaar tot de track en vermijd opmerkingen over de persoon. Op de man spelen is gemakkelijk, kinderachtig en voegt niets toe aan de discussie.

- Je opmerkingen zijn nogal algemeen van aard en kunnen bij elke andere willekeurige track worden geplaatst. Leg nou eens uit wat je niet goed vindt en noem daarbij waarom je het niet goed vindt. Hoe is TS nu geholpen met jouw comments?

- Suggestieve vragen over de manier waarop TS zijn track heeft gemaakt zijn ongewenst, zeker in het kader van de sfeer waarin je je opmerkingen hier plaatst.

Je lijkt weinig te hebben gedaan met de feedback van anderen in dit draadje over jouw manier van communiceren. Ik stel voor dat je dat vanaf nu wel gaat doen. Het is niet zo ingewikkeld. Vind je iets aan de track niet goed, prima. Benoem het, leg uit waarom je het niet goed vindt en kom met een alternatief. Ad hominem comments zal ik vanaf nu rechtstreeks verwijzen naar de prullenbak.

Hahahaha. Ga jij mij zeggen hoe ik mij moet verwoorden en wat ik moet zeggen? OMG, ga ergens anders de opvoeder gaan uithangen. Ten tweede ik heb duidelijk gezegd dat het "nummer" in kwestie enorm saai en ééntonig is. Tsja, ik kan er ook niet aan doen dat sommigen hier het verstand hebben van een mestkever. Ik was in mijn eerste reactie nogal vrij duidelijk. Maar ja, er zijn hier velen die denken iets te kunnen, maar uiteindelijk kennen ze gewoon geen fluit van muziek. Eén ding is hier wel zeker, op SF kan men zich soms een breuk lachen.

nick heeft me in ieder geval wel geholpen om m'n topic tot een succes te volbrengen. :halleluja :P

Hey Dozart, ik vond hem heel mooi.. Zit vol met verrassingen. Veel werk aan gehad, blijkbaar. You did well !! :)

thnx :mega:
Ja hoop werk aan gehad, maar hij was wel leuk om te maken, dus dat scheelt dan wel weer :)

Toch zou Nick1000 best gelijk kunnen hebben hoor! :-P
Maar hij brengt 't misschien op zo'n manier dat je er niet veel aan hebt...
Dat is wellicht zonde van de inspanning.... :-)

Cheers :biertje:
Scepticist

Tja, maar ben er niet echt wijzer uit geworden wat dan precies. Daarbij issie ook de enige die ik er negatief over heb gehoord, en zijn z'n argumenten nogal vaag. 'de hele tijd hetzelfde'-> er zitten juist heel veel afwisselingen en wendingen in en een hoop verschillende sounds en alles. 'niet artistiek' nou wanneer is iets dat dan precies?
'amateuristisch & wannabe' is ook zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik meestal van anderen hoor :P ik krijg eerder het idee nergens echt tussen te passen qua sound dan dat ik bestaande trends volg of zo.
'meeloperij' met wie dan? geef eens voorbeelden?

Dat zijn ongeveer al z'n argumenten de hele tijd. Komt veel meer over als een troll imo.
Maar goed, jij kan je wel vinden in wat hij erover zegt misschien? Misschien kun jij het dan beter verwoorden dan hij... ;)

'amateuristisch & wannabe'

Dat is gewoon niet zo'n leuke manier om de toon te zetten. En geen goed begin voor een discussie over muziek. Ik zou niet zo graag op zoiets ingaan... Tenzij het natuurlijk een echte topproducer betreft die dit typt.. Dan zou ik me 'ns achter de oren gaan krabben! Maar waarschijnlijk zal deze niet zulk taalgebruik hanteren.. :-)

Back