Talent ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
whaaa fuck
kon ik dat maar op mijn 12e

nouja ach ebn je dan gelukkig ?

Wanneer komt ie in de TV show en heeft hij dan ook z'n gehoorbescherming op en zweet hij dan ook niet?

Wel geinig hoor. Weer eens wat anders dan zo'n jochie dat piano of viool speelt. :)

valt toch wel wat voor te zeggen voor de echte analoge drums ipv opgewekt door synthese of afgespeeld worden door een sampler. :)

Dat joch speelt nog sneller dan dat de fps is van dat filmpje. Ongelooflijk.

jeetje hier krijg ik dus kippe vel van!!!!

ik weet niet of hij dit echt zomaar uit zijn mouw schudt of dat het een bestaand stuk is, maar als het ook nog van hem zelf is is hij ook nog een heel muzikaal

Dit filmpje heb ik al eens op TV gezien, dat ventje is echt goed. De stukjes bij de 2.12 en 6:30 zijn idd koel. :{

http://www.tonyroysterjr.com/

Laatst gewijzigd:
Jaa...

Jaa...

Ehh.. ik heb echt niet veel kijk op drummen met potten en pannen.. en als ik dit ventje zie drummen dan heeft ie zeker 'skills' .. maar denk dat veel te grote drumstel nou eens even weg.. en wat is dan écht het niveau van dit mannetje.

Just curious.. :p

Overdreven gedoe!

Overdreven gedoe!

Pfff, man dat kan ik ook hoor! Alsof dit talent is?

WOEHAAAAAAAAAAAAAA. Man effe serieus! Deze knul moet toch wel drie of vier seperate motorieken hebben. Ongelofelijk, ik denk dat ik in tegenstelling tot deze 12 jarige een motoriek heb van een ´waggelende eend´! Thank god for Drum Machines: denk ik dan maar!

Eric

haha ik vrees dat je dan nog veel talent overhoudt.

Hoewel ik bij drummen wel heel erg vind opgaan, dat als je beter materiaal (lees: duurder) hebt, dat het dan klinkt of je veel beter kunt drummen! (meer als bijv gitaar)

Ik heb in t echt ook wel eens zo'n talentje gezien, dat was echt niet meer normaal, zie je zo'n 10 jarig jochie echt helemaal loosgaan op die drums....ik drumde ook en was 15 ofzo en stinkend jaloers haha

Ongelooflijk knap

Ongelooflijk knap

Als deze jonge niet de nieuwe Terry Bozzio wordt dan weet ik het ook niet meer. Wat een solo.

Damn, this kid is goooooooooood :{

Wil ik ook kunnen!

Die opwaartse bekken aanslagen in het begin zijn erg cool.
Die eenstoksroffels vanaf 5:30 zijn ook gaaf.

Waar haalt dat joch al zo'n grote techniek vandaan?

Ja dit is stoer werk! Wanneer zal z'n eerste drumloop CD uitkomen ;) Zet ik even een solotje van uhm onder de C-3... !

Re: Jaa...

Re: Jaa...

Origineel geplaatst door CraZ
Ehh.. ik heb echt niet veel kijk op drummen met potten en pannen.. en als ik dit ventje zie drummen dan heeft ie zeker 'skills' .. maar denk dat veel te grote drumstel nou eens even weg.. en wat is dan écht het niveau van dit mannetje.

Die gast hoeft dus echt nooit meer een drumstel te kopen zeg maar.
Er zal geen dag meer voorbij gaan of die jongen zit achter een set, kostje gekocht.
jezus.
Iedereeen die hier ook nog maar even zijn twijfels heeft over..........uh, en wat nou zonder toms? en hoe goed is ie nou echt?
Luister nog even naar een paar grooves die ie speelt, en tel er dan nog een paar studieuurtjes bij. Die jongen studeert waarschijnlijk langer per dag dan wij slapen, anders had ie dit nu nooit gekund.en hij is 12, toen speelde ik nog nie.........
Dit is niet alleen meer talent, dit is noeste arbeid, en heel veel talent.

ik vind drumsolo's over het algemeen vreselijk. je voelt ze bij optredens al van mijlen ver aankomen, en dan ga ik ff een biertje halen. Is gewoon niet mijn ding.
Maar deze vond ik leuk.
Degene waar deze solo aan is opgedragen die moet je trouwens ook maar eens checken om te samplen; Tony williams. Speelde jaren bij miles davis. errug goed.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back