Origineel geplaatst door CraZ
Ehh.. ik heb echt niet veel kijk op drummen met potten en pannen.. en als ik dit ventje zie drummen dan heeft ie zeker 'skills' .. maar denk dat veel te grote drumstel nou eens even weg.. en wat is dan écht het niveau van dit mannetje.
Die gast hoeft dus echt nooit meer een drumstel te kopen zeg maar.
Er zal geen dag meer voorbij gaan of die jongen zit achter een set, kostje gekocht.
jezus.
Iedereeen die hier ook nog maar even zijn twijfels heeft over..........uh, en wat nou zonder toms? en hoe goed is ie nou echt?
Luister nog even naar een paar grooves die ie speelt, en tel er dan nog een paar studieuurtjes bij. Die jongen studeert waarschijnlijk langer per dag dan wij slapen, anders had ie dit nu nooit gekund.en hij is 12, toen speelde ik nog nie.........
Dit is niet alleen meer talent, dit is noeste arbeid, en heel veel talent.
ik vind drumsolo's over het algemeen vreselijk. je voelt ze bij optredens al van mijlen ver aankomen, en dan ga ik ff een biertje halen. Is gewoon niet mijn ding.
Maar deze vond ik leuk.
Degene waar deze solo aan is opgedragen die moet je trouwens ook maar eens checken om te samplen; Tony williams. Speelde jaren bij miles davis. errug goed.