Zijn er bekende Nederlandse producers/dj’s op dit forum actief / actief geweest?

milobravemusic

Ingeburgerd
Kan haast toch niet anders lijkt mij. Ben benieuwd of de mensen die hier echt al tientallen jaren opzitten dit eventueel weten.

Groetjes!

Hey, vergeet ook de Vlamingen niet op dit forum. ;)

Wat is je metric voor bekendheid hier? Optredens wereldwijd? Verkochte platen op vinyl? Honderden/duizenden/miljoenen streams? Hitjes in de Top 40? Producercredits voor andermans hits? Volgers op social media? Gedraaid op de radio?

Wat is je doel, ik kan wat artiestennamen noemen maar ik kan me voorstellen dat die mensen hier ook niet direct zitten te wachten op een DM-box vol met vragen over 'hoe word ik ook bekend?' of 'hoe produceer je een hit?' of fanmail.

Ik weet er al 3 maar zeg geen namen.

Hey, vergeet ook de Vlamingen niet op dit forum. ;)

Wat is je metric voor bekendheid hier? Optredens wereldwijd? Verkochte platen op vinyl? Honderden/duizenden/miljoenen streams? Hitjes in de Top 40? Producercredits voor andermans hits? Volgers op social media? Gedraaid op de radio?

Wat is je doel, ik kan wat artiestennamen noemen maar ik kan me voorstellen dat die mensen hier ook niet direct zitten te wachten op een DM-box vol met vragen over 'hoe word ik ook bekend?' of 'hoe produceer je een hit?' of fanmail.
Lijkt me dat we hier allemaal “volwassen” genoeg zijn om niet die DM boxen vol te spammen, ik ben vooral benieuwd naar hun posts en wat zei dan vroegen hier op dit forum.

Smackos wellicht??

Ik kan Smackos aka Legowelt noemen. En ik kan Timecop1983 noemen.
Of je veel aan hun oude posts gaat hebben hier, vraag ik me af.
Danny Wolfers heeft het met name geleerd door in zijn vroege jeugd thuis met synthesizers al te experimenteren begrijp ik uit interviews met hem. Niet door op dit forum te posten...

Er zijn er wel meer, maar kom nu alleen op de volgende als artiest: Dione, Niel, Catscan, Ophidian, Legowelt

Dobre en HPvince hebben ook een flinke duit in de NL housescene gedaan, en zitten hier ook…

Back