M milobravemusic Ingeburgerd Lid sinds 14 november 2025 Berichten 99 Locatie Breda 13 december 2025 #21 Nap schreef: Wie ben jij? Zie meer... Een onbekende beginner die nog ontzettend veel te leren heeft haha, vandaar mijn activiteit hier.
Nap schreef: Wie ben jij? Zie meer... Een onbekende beginner die nog ontzettend veel te leren heeft haha, vandaar mijn activiteit hier.
Nap Nieuwkomer Lid sinds 17 januari 2007 Berichten 22.364 Locatie Den Bosch 13 december 2025 #22 Ik had het tegen @L56
M milobravemusic Ingeburgerd Lid sinds 14 november 2025 Berichten 99 Locatie Breda 13 december 2025 #23 Nap schreef: Ik had het tegen @L56 Zie meer... Oh haha zag niet dat je op hem reageerde, dacht dat het op de post zelf was -_-
Nap schreef: Ik had het tegen @L56 Zie meer... Oh haha zag niet dat je op hem reageerde, dacht dat het op de post zelf was -_-
Achelousje ober(heim) sturm strummer Lid sinds 9 januari 2003 Berichten 1.113 14 december 2025 #24 flyweight schreef: Best veel bekende. Vooral BoB Marley, Prince en JJ Cale zie je hier vaak. :-) Zie meer... Met JJ laatst weer heerlijke modulaire plaat gemaakt.. even nog geduld hebben voor die modulaire Tulsa sound
flyweight schreef: Best veel bekende. Vooral BoB Marley, Prince en JJ Cale zie je hier vaak. :-) Zie meer... Met JJ laatst weer heerlijke modulaire plaat gemaakt.. even nog geduld hebben voor die modulaire Tulsa sound