Talent ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vraag ik me af of hij dan zo goed is dat deze solo niet ontzettend moeilijk voor hem is. Zou natuurlijk kunnen dat ie gewoon een jaar heeft gestudeerd op deze solo...

Er hoeft hier niet getwijfeld te worden of dit een kwestie is van oefenen, skills of gewoon een goed drumstel:

Dit joch heeft het!

Hij heeft de groove, hij heeft de feel, hij heeft de techniek en hij heeft totale controle over zijn instrument.
Al stond daar maar een bass, een snare, een hihat, één tom en één crash, dan speelt hij nog 99,9% van de hedendaagse drummers omver.
En ik vind het zelf extra knap dat hij het op zo'n groot drumstel kan, gezien zijn lengte.
Dit is duidelijk geen belemmering voor hem!

Ik heb alleen medelijden met zijn moeder.
Het lijkt me best lastig om een kind te baren met drumstokken in zijn handen :)

well said..........

Ik snap echt niet dat je niet snapt dat dit geen geval is van een jaartje studeren Rtyp. Dat kan gewoon niet, neem dat van mij aan. Die jongen kan niet alleen die noten slaan, hii kan ze allemaal. dit is geen gecomponeerde solo, zoals een piano etude, het is gewoon een opeenhoping van zijn skills.
(wat zal ik nu weer eens doen?)
Linksom, rechtsom, maakt niet uit.

met andere woorden; Als jij denkt dat het zo werkt en je bent een beetje muzikaal.........
ik zie je over een jaar in een door jouw uit te zoeken zaal, deze solo spelen, ok?

:)

Ik hoorde vandaag dat hij inmiddels 16 is, en als een soort van circusklant dit soort demonstraties geeft, en verder niet in bandjes speelt. dat vind ik dan weer erg jammer.

Dat gebeurt helaas vaak met zulk soort goede muzikanten.
Die geven alleen nog maar clinics e.d. ;{

Ach, het is een stabielere en waarschijnlijk beter betaalde carriere dan sessiemuzikant ofzo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back