Die melodie is wel cool, maar die supersaw is wel echt janhagelmetdeboerepet tokkie knoop in je zakdoek nivo, misschien vervangen door een smeuige stoffige moog lead
Ben het wel met bovenstaande meningen eens. Maar, dat zijn zaken die relatief eenvoudig zjin op te lossen, dus zonder je hele track van het begin opnieuw op te moeten bouwen. Ik hoor wel heel veel energie in je track. En als experiment wat mij betreft dus in de goede richting.
Die melodie is wel cool, maar die supersaw is wel echt janhagelmetdeboerepet tokkie knoop in je zakdoek nivo, misschien vervangen door een smeuige stoffige moog lead
Welke EDM artiesten hebben wave-forms met dynamiek? Zou leuk zijn als we weer terug kunnen naar het RMS niveau van vroeger, alleen kom ik alleen maar opgepompte tracks tegen. Ik ben benieuwd naar je voorbeelden
Ik denk dat je een beetje moet kijken welke richting je precies in wil., welk 'genre'. Ik hoor een 90ties beat en trance achtige loopjes en je hebt het zelf over EDM (wat natuurlijk ook op zich zelf een verwarrende marketingterm is )
Voor sommigen is deze muziek allemaal één pot nat, maar er zijn vrij duidelijke genre/fashion dogma's. Een daarvan inderdaad het volledig oppompen.
Nee die is prima uitgewerkt ook hoe die "evolved" maar ik ben meer niet zo van de supersaws in het algemeen
en zonde want die melodie enzo is zo cool en zo een supersaw heeft weinig finesse.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.