ADE Next

Ben er een aantal jaren geweest, vaak wel leuk hoor. Neem je demo's mee om te laten luisteren daar, wie weet vinden ze het wat en wordt het uitgebracht. Maar zoals met al dit soort dingen ook helaas tenenkrommende slechte sessies, maar soms ook hele leuke. Over het algemeen wat minder commercieel dan dancefair waarbij elke sessie meer een soort reclamepraatje is.

Met de mooiste quote van niet nader te noemen bekende dj/producer: "Je moet minstens een geluidskaart van €800" hebben voordat je goeie muziek kan maken."

Met de mooiste quote van niet nader te noemen bekende dj/producer: "Je moet minstens een geluidskaart van €800" hebben voordat je goeie muziek kan maken."

hehe, goeie quote!
maar voordat je muziek goed klinkt"" is meer de waarheid lijkt me.

LOL ;-)
Ik vind het altijd een rare mengelmoes van grote (oude) helden/ legendes vs het nieuwe (helaas EDM/trance grut). Mensen als bijv. Daniel Miller, Knuckles (ja toen hij nog leefde) en Pierre met al hun verhalen doen me meer dan alle nieuwe successtories bij elkaar. Mensen als Steve Silk Hurley die in het publiek zitten, wow.
Demo's meenemen doe ik toch altijd.......met name om wat meer de minder populaire muziek te promoten.

Back