Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en trouwens dat van die leesbril ontkomen we echt niet aan, als je boven de 50 nog op het podium wil staan..een echte bril draag je altijd want die is voor veraf.. maar een leesbril moet je echt hebben als je kleine lettertjes wilt ontcijferen.. en die zet je daarna gelijk weer af..
wat je alleen niet moet doen is hem kapot trappen op het podium..want dankun je opeens je teksten oif preset namen niet meer lezen..

Devil's Blood was wel een topband, helaas nooit live gezien en na de dood van Selim zit het er ook niet meer in ... Farida nog wel gezien en gehoord vrijdag bij het afscheid van Vanderbuyst.
Nog zoiets: zonnebrillen. Het is schemerdonker en de rookmachine staat aan, haal die zonnebril van je kop, mafkees.

Wat echt niet kan op het podium.... ik zie nogal eens een bandje daar het mijn werk is die mensen van licht te voorzien.
Ik vind het echt niet kunnen dat je als artiest het toelaat, dat de halve zaal staat te lullen, kleppen, ouwehoeren, dat dus. Vorige week Seasick Steve. redelijk dodelijk saai.... maar die man was toch mijn held aan het eind van de avond. Eerst maakt ie een opmerking, dat ie zichzelf echt een domme lul zou voelen als ie €18 zou betalen voor een bandje en dan zou gaan staan praten tijdens het concert. Nog geen half uur later spreekt Steve vanaf het podium een gast uit publiek aan dat ie zijn bek dicht moet houden, dat ie hem anders uit het publiek het podium op trekt en op zijn bek slaat.
Zo moet dat! Ik vind het dus niet kunnen dat artiesten dat niet doen.
Of Les Clay van Primus die zijn show ook stil zet om een gast af te bekken die bedacht heeft een fles bier richting het podium te gooien.
Ik zit gelukkig op een plek waar de bandjes wel door hebben wat ze wel of niet kunnen doen op het podium... al vraag ik me wel vaak af waarom die metal gasten zich zo aanstellen.
O ja, nou, wat van mij echt niet hoeft, echt varkensbloed gebruiken voor je show (The Devils Blood)

Nog zoiets: zonnebrillen. Het is schemerdonker en de rookmachine staat aan, haal die zonnebril van je kop, mafkees.

Ik vind het echt niet kunnen dat je als artiest het toelaat, dat de halve zaal staat te lullen, kleppen, ouwehoeren, dat dus.
Instrumenten die uit staan en wel 'bespeeld' worden.
..
Ik vind het echt niet kunnen dat je als artiest het toelaat, dat de halve zaal staat te lullen, kleppen, ouwehoeren, dat dus. ...

Die randdebielen die achteraan de bar blijven kletsen gedurende het voorprogramma / concert moeten gewoon naar een café gaan of thuisblijven...sneu volk..!![]()
.