MacGyverGear
midi-life crisis
Gelukkig zeg John Lennon @ 2:01 er ff wat van

Nog ff over coveren..
Forumlid Hanz had het aleens gemeld.
Een zanger die de 'echo's' in zijn zangpartij meeneemt, dat kan dus echt niet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Een zanger die de 'echo's' in zijn zangpartij meeneemt, dat kan dus echt niet 
Gelukkig zeg John Lennon @ 2:01 er ff wat van![]()
Sja, dat bewijst die zelfmoord natuurlijk ook wel. Raar clubje, maar ik ken ze eigenlijk alleen via een vriend die me wat CDtjes heeft laten horen van ze ... Dat hele gedoe er omheen heb ik nooit zoveel van meegekregen.
Vanderbuyst idd toffe jongens, vaak gezien en gesproken maar na 2 concerten afgelopen weekend is de band helaas gestopt. Waren wel hele toffe shows.
Enkele jaren terug bij een optreden van Tindersticks in de Effenaar geweest. Was erg kort; na 6 nummers liep de band weg. Een meneer van de Effenaar zei "de band gaat zich beraden over wat ze gaan doen". Om vervolgens enige minuten later terug te komen met de mededeling dat de band het publiek te rumoerig vond en niet meer terug kwam. Ergens heb ik begrip voor (hoewel het kaartje niet goedkoop was), maar ik geloof ook wel in 2e kansen... Publiek was trouwens wel echt enorm irritant hard aan het praten.Ik vind het echt niet kunnen dat je als artiest het toelaat, dat de halve zaal staat te lullen, kleppen, ouwehoeren, dat dus.
Metal is heel leuk zolang ze het duivelse/whatever thema (en in het verlengde daarvan, zichzelf) niet al te serieus nemen, het is toch gewoon een verkleedpartijtje he. Gewoon indrukwekkende kledij aan, hoorntjes maken met die hand, haartjes laten wapperen en lekkere muziek spelen/luisteren. Eventueel wat vlammen en vuurwerk erbij en gaaaaan.
Enkele jaren terug bij een optreden van Tindersticks in de Effenaar geweest. Was erg kort; na 6 nummers liep de band weg. Een meneer van de Effenaar zei "de band gaat zich beraden over wat ze gaan doen". Om vervolgens enige minuten later terug te komen met de mededeling dat de band het publiek te rumoerig vond en niet meer terug kwam. Ergens heb ik begrip voor (hoewel het kaartje niet goedkoop was), maar ik geloof ook wel in 2e kansen... Publiek was trouwens wel echt enorm irritant hard aan het praten.

Persoonlijk hou ik er juist wel van als een band de moeite doet om een bepaald image uit te dragen. Er zijn genoeg bands die het podium opstappen in dezelfde kleren als waar ze op de camping in rondlopen en vinden dat alleen de muziek genoeg moet zijn. Soms is dat ook zo maar meestal niet. Presentatie doet gewoon veel. Ik heb meer respect voor iemand die het podium opstapt in een waanzinnige outfit dan in een "doe-maar-normaal-dan-doen-we-al-gek-genoeg"-kloffie. Zoals ik ook meer hou van muzikanten die misschien niet vlekkeloos spelen maar wel heel hun ziel en zaligheid in de muziek leggen, niet de technisch perfecte.Zeg maar, 90% van die pulp trash-metal-death groepjes die de kleuterschoolverkleedpartijen nog niet voorbij zijn..
Persoonlijk hou ik er juist wel van als een band de moeite doet om een bepaald image uit te dragen. Er zijn genoeg bands die het podium opstappen in dezelfde kleren als waar ze op de camping in rondlopen en vinden dat alleen de muziek genoeg moet zijn. Soms is dat ook zo maar meestal niet. Presentatie doet gewoon veel. Ik heb meer respect voor iemand die het podium opstapt in een waanzinnige outfit dan in een "doe-maar-normaal-dan-doen-we-al-gek-genoeg"-kloffie. Zoals ik ook meer hou van muzikanten die misschien niet vlekkeloos spelen maar wel heel hun ziel en zaligheid in de muziek leggen, niet de technisch perfecte.