Wat kan echt niet op het podium?

Een ongelukje kan gebeuren maar ik vind muziekinstrumenten moedwillig kapot maken zoals The Who en J. Hendrix deden ook eigenlijk niet kunnen.
Trent Reznor is ook aardig berucht... Maar volgens mij koopt ie een bepaald type synth/keyboard in bulk...:

Raar genoeg zie je 'm nooit met z'n modulars gooien. ;)

Dat vind ik inderdaad ook maar een matige act, "kijk mij eens een instrument stukslaan, zomaar".

Zelfs geitenwollenpanda Moby heeft wel eens synths stukgeslaan op het podium, maar alleen maar als het ding niet naar behoren wou werken. Dus eigenlijk heeft hij ze dan gewoon stukker geslaan. Als de synths wel braaf werken, moeten ze niet bang zijn van hem. :)

Zeggen dat er elke keer dat je in je vingers knipt in de derde wereld een kind doodgaat.
Sick fuck, kappen daarmee dan.

Trent Reznor is ook aardig berucht... Maar volgens mij koopt ie een bepaald type synth/keyboard in bulk...:
Raar genoeg zie je 'm nooit met z'n modulars gooien. ;)

Beetje jammer van Trent. Gelukkig is het allemaal wel goed gekomen met em.
Vraag me af of ook Moogs de dupe waren, ik vermoed van niet nee.

In het donker optreden.
Een keertje Autechre live gezien in de Melkweg. Nog voordat het begon ging al het licht uit, het podium was niet te zien. Het schijnt dat ze er echt waren (als je goed keek kon je heel misschien een schim achter een laptop zien staan), maar voor het zelfde geld had de geluidsman een cdtje van ze opgezet. Vond het behoorlijk waardeloos :D.

Het is niet echt live als de muzikant een handje kan helpen, terwijl de muziek gewoon doorgaat. Ik zeg: streaker ja, show: nee.

- Zangers die ontzettend veel te vertellen hebben dat er geen einde aan lijkt te komen
- Zangers die totaal niets te melden hebben
- Zangers

Vinden jullie dit kunnen? Ik was stomverbaasd. Ik vind het alvast wél kunnen.

https://www.youtube.com/watch?v=bBGwP2JdYUY

En dan is iedereen verbaasd als er wordt gevraagd om de middenvinger op te steken naar de beveiliging. Je zou voor minder na het zien van deze video.

Doet de beveiliging daar wat fout dan? Mensen die het podium bestormen moeten ervan gehaald worden, of dat nu Vettige çois is of Blote Bernadette. Ze zullen daar echt geen aparte richtlijn voor hebben.

Vinden jullie dit kunnen? Ik was stomverbaasd. Ik vind het alvast wél kunnen.

https://www.youtube.com/watch?v=bBGwP2JdYUY

En dan is iedereen verbaasd als er wordt gevraagd om de middenvinger op te steken naar de beveiliging. Je zou voor minder na het zien van deze video.

ik zou vreselijk de pest inhebben als dit gebeurd. Had ooit een zwetende tante op een familiefeest die absoluut wou kussen en dansen met de DJ (ik dus)
Nee, je voelt je vreselijk bekeken en kan -zelfs al zou je willen - nooit op de avances ingaan, voor 't publiek. Bah wat een loss.

Had ooit nog een grote fuif voor einde schooljaar - met vriend te dj-en - besloot een juffrouw zich te laten vingeren op een van de baskasten. Ganse kring publiek er rond, stond ze achteroverliggend, brutaal ons aan te kijken terwijl ze gepenetreerd wordt. Euh juist, wat moet je dan denken? Dat was dus niet 't podium, of werd dat nu plots het podium :)

Nog ééntje? Een mams die je komt halen vanachter dj booth, om te slowen. Heeft 'r dochter bij, dus een trio slow. Zegt ze "gezellig hé, zo met z'n 3 tjes - en dat is mijn dochter, wat vind je er van' - kuch hoest - de mams was minder lelijk dan de dochter. Gelukkig was mijn plaat ver ten einde en kan ik zo ontsnappen 'dringend andere plaat opleggen, doei'

Als je er interesse in hebt: 2 op 3 verhalen waren Nl-se dames… En elke keer teveel drank.
Spijtig genoeg waren ze telkens ook nogal erg lelijk :)
Die laatste 2 slow dames stonden wat later bij 't afbreken vd set, in japonnetjes op het terras van hun motelkamer naar de mannen te roepen, die naar de parking gingen. Er was vuur in de schuur, dat was duidelijk. Maar of er iemand die geblust heeft , geen idee :)

Doet de beveiliging daar wat fout dan? Mensen die het podium bestormen moeten ervan gehaald worden, of dat nu Vettige çois is of Blote Bernadette. Ze zullen daar echt geen aparte richtlijn voor hebben.

Achja.. Misschien wou de beveiliging ook even zijn graantje meepikken? :dubbel:

Ps. Iedereen kent het filmpje wel waarbij een staatsdebiel het dj'setje sloopt van dj jerome op koningsdag. Dat was zeker geen goede actie van de beveiliging tbh.. De actie van dj jerome achteraf kan ook best tellen.. Even die kerel wat klappen doen incasseren omdat de beveiliging zijn werk niet goed doet? Sterk..

Ref: http://www.dumpert.nl/mediabase/6652331/cc7e681a/staatsdebiel_sloopt_dj_set_in_raalte.html

Treintje Oosterhuis, Marco Borsato, Gordon, enz. enz. enz.

Back