Mijn Complimenten

bambamstudio

Certified MoogPro
mijn complimenten aan Musicstore Koln
Gisteren besteld, vandaar binnen. Dat is pas service !!!

vx2496_medium.jpg

MDX1400_medium.jpg

ga ik daar mijn alesis adat ai3 ook maar even bestellen.
hahaha, 299 euro! mooi bedrag. Leuk dat duitsland :dubbel:

Verkopen ze daar ook spullen die ze niet op hun website hebben staan?

Ze hebben namelijk wel complete basissystemen van doepfer en enkele modules, maar niet allemaal. Ik zoek namelijk nog steeds een online shop waar je doepfer modules kunt kopen, omdat ik in eindhoven woon en dus niet zo eventjes naar een doepfer dealer kan stappen.

je kunt ze het best gewoon ff bellen als je iets wilt weten... ze hebben daar zelfs speciaal iemand zitten voor nederlandstalige klanten: nathalie van calcar 0049-221-925791-66

mailen kan natuurlijk ook, maar mijn ervaring is dat (als je erdoorkomt) telefoneren bij deze zaak sneller werkt.

En dat ze je voor 25 euro meenemen naar de Messe is natuurlijk ook gaaf :) Voor mij (zonder auto dus) in ieder geval wel.

Shit ik heb geen creditcard, ben nooit thuis voor rembours en heb geen buitenlandse overschrijvingskaarten...
Stelletje mazzelpikken... en dat terwijl ik alleen maar een tas wil bestelle:P

Origineel geplaatst door DeLoN
Shit ik heb geen creditcard, ben nooit thuis voor rembours en heb geen buitenlandse overschrijvingskaarten...
Stelletje mazzelpikken... en dat terwijl ik alleen maar een tas wil bestelle:P

Ook geen girotel of telebankieren (voilgens mij kun je dan ook naar het buitenland overmaken).......toch ?

hmmm ow ja... ken dat wel met een studentenrekening/girotel?
Ben alleen gewend dat met giro of nederlandse bankrekeningen

Origineel geplaatst door C-Code
Ook geen girotel of telebankieren (voilgens mij kun je dan ook naar het buitenland overmaken).......toch ?

Met girotel in ieder geval niet.

Deutsche gruntlichheit!! (uhh, zo schrijf je dat tog??)

Goeie service idd!

Back