Poll: Ben je tevreden met je setup?

Poll: Ben je tevreden met je setup?

• Ja ik ben tevreden! :)

Stemmen: 53 47,7%
  • Nee, ik wil nog andere gear/software voor ik tevreden ben. (etc.)

Stemmen: 58 52,3%

• Totaal aantal stemmers
    111
Nooit!

Zowieso nog een hele waslijst van wensen af te werken.
Niet dat ik met wat ik nu heb uit de voeten kan, maar meer is altijd beter. ;)

Geluiden heb ik ondertussen genoeg, het enige probleem is het aansturen van m'n bakken en het mixen ervan......

32-kanaals mengerd ipv m'n huidige bejaarde focus 2402 (behringer mx3282a is financieel gezien de enige optie)
en 'n midex8 (ipv de huidige midex3)

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Heej MadR,

Ik weet niet precies wat je dp4 (niet) doet, maarreh....ik heb een dp4/+ en daarvan werken 1 of 2 kanalen soms gewoon niet.....wat helpt dan : de kast openschroeven en die grote IC's goed aandrukken (denk dat ut de DSP's zijn..?).
Et voila : alles werkt weer gewoon :)
Tis maar een tip....

:smeris: sorry hardstikke offtopic, maar tis misschien wel een goeie tip voor anderen ook :smeris:
nou ik heb ook een dp4+
en de kanalen doen het wel maar het is allemaal distorted
3 en 4 doen het wel prima

erg vreemd ... maar ik ga die tip van je eens proberen !! txs !!

Ik ben vrij tevreden met m'n setup. Ik kan de meeste geluiden wel ergens uithalen. Het enige waar ik nog zoek uit te breiden is in het geheugen van één van de SY99'en en een TX16W aanschaffen om die samples op de SY99 als waveform te kunnen gebruiken en nog wat externe effectengear.

De verleiding is groot om nog één workstation aan te schaffen (K2661 of MOTIF 6ES), maar ik denk niet dat dit zo enorm veel zou bijdragen tot nieuwe sounds.

Een CD-recorder zou misschien wel een nuttige aanschaf kunnen zijn ... de DAT-cassettes zijn veel te gevoelig aan slijtage en invloeden van buitenaf. M.a.w. enkele details te na ben ik tevreden met dat wat ik heb.

:doei:

Origineel geplaatst door Googol
Ja die! Een cd recorder...
Die zou ik wel willen hebben.
Wat kost die tegenwoordig?

Een Philips vind je voor ergens achteraan in de 300 EUR. Enige vraag blijft natuurlijk wat er met de CD staat te gebeuren. De nieuwe ontwikkelingen dienen zich aan (DVD en DVD-2) en ik wil niet het risico lopen zoals ik dat met m'n DAT heb gedaan. Daar heb ik me indertijd arm aan betaald en nu hoor je er niets meer van.

ben redelijk tevree...kan lekker muziek maken nu. Een analoge tafel van 24 of 32 kanaal zou wel erg welkom zijn nu, aleen de pietermannen zijn er niet genoeg.
al staat een micromodular nu op de verlanglijst... en zou nog een Sherman Filterbank willen eventueel...of een MFC van akai...weet nog niet.

Origineel geplaatst door Danny
Een Philips vind je voor ergens achteraan in de 300 EUR. Enige vraag blijft natuurlijk wat er met de CD staat te gebeuren. De nieuwe ontwikkelingen dienen zich aan (DVD en DVD-2) en ik wil niet het risico lopen zoals ik dat met m'n DAT heb gedaan. Daar heb ik me indertijd arm aan betaald en nu hoor je er niets meer van.

Kijk ook eens naar een Tascam CD-RW700. Een leuk ding voor niet al te veel geld.
En CD blijft voorlopig nog wel. Dat kan je niet vergelijken met DAT, wat alleen standaard was in de pro wereld en dus niet ook voor consumenten.

DAT's heb ik nog liggen thuis. Ik heb alleen geen DAT-recorder meer.
Ik wil wel die nummers die op DAT staan op een CDtje gooien.
Dus moet ik er eentje huren. Zijn die wel te huur?
Of zijn ze zo in prijs verlaagd dat ze ook betaalbaar zijn?
Want dan zou ik ook wel een DAT-recorder willen kopen.
...om maar even on-topic te blijven.:D

om dan toch 2 topics tegelijk aan te houden.....

ik zou nog best wat dcc-teepjes kunnen gebruiken, maar kan ze nergens vinden.

Back