Welke andere fora volg je nog meer?

pistolenedje

Stamgast
Vroeg ik mij af..

Zelf check ik dat engelse roland forum nog wel eens en uiteraard gearslut.. zijn er nog andere synth / muziek gerelateerde fora die de moeite waard zijn?

(ik heb het heel druk op mijn werk, dat moge duidelijk zijn :D )

Ik vind de /r/synthesizers en /r/modular subs op reddit.com soms ook heel gezellig. Wel wat jonger publiek, maar er is ook wel wat aan iemand helemaal in zijn nopjes zien zijn met zijn nieuwe Microbrute.

Gearslutz

Veel zageventen net zoals hier, maar best informatief.

Elektronauts
Operator-1
dsi forum al zijn daar nu twee van en dat is niet echt handig
Xone forum even geprobeerd maar dat was hoofdpijn(geen vrolijk bedrijf)
Facebook is ook een soort forum soms toch?

Mag best wat minder eigenlijk allemaal :)

Elke dag refreshen om te kijken of er een update is voor je dure bak en tot de conclusie komen dat ze gewoon een ander forum hebben opgetuigd weken terug...

Ik heb accountje bij Rolandclan, Elektronauts, Ableton, Gearslutz en hier qua muziekfori. Maar dit is eigenlijk het enige forum waar ik ook met enige regelmaat echt wat post.

Alleen Muffwiggler. Geweldig forum met veel vriendelijke en behulpzame leden. Weinig zure reacties en negativisme wat je op sommige fora ziet. Veel (kleinere) producenten zijn ook actief op het forum.

Welk forum is het meest compleet / beste / informatie?

Eigenlijk alleen synthforum. Gearslutz is me te groot, en te veel patsers. Muffwiggler is erg leuk en interessant, maar mijn portemonnee denkt dat anders over...

Back