Welke versie?

Welke versie?

• Totaal aantal stemmers
    6

pad

flampad
Hallo!

Samen met een goede vriend ben ik bezig met het maken van een house/techno/trance track.
Nu hebben we een meningsverschil over wanneer een bepaalde partij moet invallen.
Omdat we er eigenlijk niet uitkomen, zijn we heel erg benieuwd naar jullie mening!

[Versie 1]

[Versie 2]

Laatst gewijzigd:
Ik had er geen rekening mee gehouden dat het verschil zo onopvallend zou zijn, terwijl het niet eens kunnen worden.
Het gaat om de melodie die er in komt rond 3:42.
Die valt verschillend, er zit een verschil van twee tellen in. De '1' valt op een andere plek zogezegd.

Het valt het meeste op als er een fill geweest is en de 1 weer begint.

Gestemd! Maar misschien denk ik er morgen anders over...

Hmm, dat jullie hier al een onoverbrugbaar meningsverschil over krijgen!
Hoe lang willen jullie als duo bestaan... :-D

In alle eenzaamheid produceren heeft misschien toch wel wat voordelen... :walker:

Hmm, dat jullie hier al een onoverbrugbaar meningsverschil over krijgen!
Hoe lang willen jullie als duo bestaan... :-D

In alle eenzaamheid produceren heeft misschien toch wel wat voordelen... :walker:

We bestaan al ruim 10 jaar als duo. Maar het is voornamelijk om de lol, het proces. Geen verdere amibities (behalve misschien ooit een release in eigen beheer).
Daarnaast doen we ook solo dingen, maar we vinden de gezamenlijke projectjes leuker. :P

En bij dit soort meningsverschillen maken we gewoon twee versies. :D

ik ga niet stemmen.. ik kom gewoon langs om te zeggen dat ik beiden geluisterd heb en dat ik ze beiden heel erg goed vind. Zeer professioneel. Well done ;)

Back